T29 kompatibel med MC 218?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-04-02 19:13

Ja, mit spørgsmål er bare om Ericsson MC 218 og T29 er indbyrdes
kompatible?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Tinky Winky

Dato : 29-04-02 10:52

> Ja, mit spørgsmål er bare om Ericsson MC 218 og T29 er indbyrdes
> kompatible?

Det vil jeg gå ud fra, jeg kan ringe op med MC218 via T39. Men
mobiltelefonbogssystemet fungerer efter den gamle metode, hvor der kun er et
nummer pr. entry/navn, så numrene fra T39 bliver til fx "Hans /M" og "Hans
/W" for mobil og work.

Fra : Fischer

Dato : 29-04-02 11:41

> Ja, mit spørgsmål er bare om Ericsson MC 218 og T29 er indbyrdes
> kompatible?

Er der infrarød port i T29?

*Fischer

Fra : Hans Pedersen

Dato : 29-04-02 11:55

On Mon, 29 Apr 2002 12:40:31 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>Er der infrarød port i T29?

Nope, det er der ikke.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : JMo.

Dato : 29-04-02 20:19

On Mon, 29 Apr 2002 12:54:55 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Nope, det er der ikke.

.... men du kan sætte en DI28 (Ericsson Infrarød port) i bunden af
den...