Nokia 6310, som skal køre som den gamle 62~
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 28-04-02 18:09

Hej Finn
Spørgsmåltet er følgende;
Jeg har indkøbt en Nokia 6310, som skal køre som den gamle 6210.
Ringetoner, kalender, beskeder, telefon / ardressebog o.s.v.
Også sagt på en anden måde, jeg skal / vil ikke kunne mærke at det er en
anden telefon. Bortset fra at den nye har lidt flerer menuer / funktioner.
En tolal overførsel af dataer fra 6210 til 6310 via. data kabel. Hvordan ?
På forhånd tak.
Finn Ehmsen

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 28-04-02 18:33

"Finn Ehmsen" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> En tolal overførsel af dataer fra 6210 til 6310 via. data kabel. Hvordan ?

Du kan jo gemme alle data fra 6210 med kabel på din computer. Der følger et
program med når du køber telefonen. Ved så ikke om du kan lægge de samme
data over i en 6310, men prøv da.

Fra : M.S.R.

Dato : 28-04-02 20:03

Jeg kan give dig svaret i morgen middag! Jeg skal nemlig forsøge samme
nummer efter ombytning af N6210 til en N6310.

/msr

Fra : M.S.R.

Dato : 30-04-02 14:49

Så er det næsten lykkedes at overføre data fra N6210 til N6310.
Det er dog vigtigt at man bruger Pc suite som medfølger til N6310 til at
tage back up og ikke Pc back up / restore programmet fra N6210 cd rom.

Desværre er min back up taget med back up / restore programmet fra N6210, så
jeg skal lige have fat i en 6210 igen for at få konverteret mine data.
Heldigvis har jeg en flink og yderst imødekommende lokal sonofon butik, som
har lovet at låne med en 6210 i en dag! Det må siges at være service!

/msr