Oversigtside/værktøj
Fra : Torben Olsen

Dato : 28-04-02 16:31

Goddag.

Jeg søger en side på Internettet, hvor man virkelig kan følge de danske
aktier. Nyheder, kurssving, grafer m.m.

En side der indeholder det hele. Lidt i stil med Danske Banks ticker og
Børsen Trader.

Man må gerne kunne tilpasse en til sig selv, hvorefter den skal gemme
oplysningerne til næste gang.

Findes en sådan side??

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 03-05-02 13:29

> [...]
> Børsen Trader.
>
> Man må gerne kunne tilpasse en til sig selv, hvorefter den skal gemme

I realtime? eller 15 min forsinket?

Hvis 15 minutters forsinkelse er ok så brug fondsbørsens egen:
http://person4.sider.xcse.dk/p-dk/personlige/login/login.stm

Ellers skal du ud med penge... der kan blandt andet nævnes TheOnlineTrader
http://www.theonlinetrader.com/dkk/

Hvis du skal handle samtidig kan Stocknet Trader anbefales:
https://www.stocknet.dk/dansk_d8.html

mvh

Johan

Fra : biddy

Dato : 09-05-02 23:01

"Torben Olsen" skrev d. 28-04-02 16:31 dette indlæg :
> [...]
og
> Børsen Trader.
>
> Man må gerne kunne tilpasse en til sig selv, hvorefter den skal gemme

m http://www.euroinvestor.dk
Prøv dette link.
Der kan du lave dine egne portefølger, og der er en masse debat og
links.

http://www.kandu.dk/