Danmark rundt langs kysten
Fra : Ole Baun

Dato : 28-04-02 17:18

For et års tid eller to siden, var der en dansker der gik Danmark rundt
langs kysten. Jeg læste / hørte om projektet et eller andet sted.

Har han skrevet om det ?
Hvad hedder han ?

Ole Baun

Fra : Ole Holte

Dato : 02-05-02 23:22

"Ole Baun" <ole.baun@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> For et års tid eller to siden, var der en dansker der gik Danmark rundt
> langs kysten. Jeg læste / hørte om projektet et eller andet sted.
>
> Har han skrevet om det ?
> Hvad hedder han ?

Han var i TV men hvilken var det TV2 eller DR1 prøv ringe derind og hør

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 03-05-02 20:23

> [...]

>For et års tid eller to siden, var der en dansker der gik Danmark rundt
>langs kysten. Jeg læste / hørte om projektet et eller andet sted.

Jeg mindes også noget om en lang tur, men var det ikke i Adventure Word?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Nicolaj Christensen