Hortobagy, Ungarn
Fra : Henning Sørensen

Dato : 28-04-02 23:56

Hej
Er der nogen her som har været i ovennævnte område. Og har i nogle gode tips
for området. Så er jeg meget lydhør. Vi er en gruppe på 5 personer som
flyver derned d. 4/5. Håber meget på respons. Hvis det ikke er noget for
listen her kan i bare skrive til mig privat.

Venlig Hilsen
Henning R. Sørensen: hrs@post6.tele.dk
DOF-Ringkøbing amts hjemmeside: www.dof-ringkobingamt.dk

Fra : Jan Jespersen

Dato : 29-04-02 08:44

"Henning Sørensen" <hrs@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> flyver derned d. 4/5. Håber meget på respons. Hvis det ikke er noget for
> listen her kan i bare skrive til mig privat.

Lidt tips kunne jeg også bruge. Jeg har en enkelt dag i området omkring
Budapest den 19/5, så jeg ville også gerne høre lidt om enten Hortobagy,
eller endnu bedre, hvis der er nogle gode lokaliteter tættere på Budapest.

Mvh
Jan

Fra : Stig Linander

Dato : 29-04-02 16:38

Der er en bog, "A Guide to Birdwatching in Hungary" af Gerard
Gorman, som jeg synes var rigtig god, da jeg besøgte Ungarn i 1999.
http://www.birdinghungary.com/books.htm

Jeg lånte den på biblioteket. Men den kan velsagtens købes dernede.
Bøger er rørende billige i Ungarn.

Mange hilsner,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page