Hurtigt! Gæt på afgift for Dnepr MT16
Fra : Jørgen Winther

Dato : 28-04-02 20:57

Inden jeg køber en Dnepr MT16 i udlandet for omkring kr 10.000, vil jeg
meget gerne have et bud på, hvad sådan én koster i afgift - hvis nogen
tilfældigvis skulle kende lidt til prissætningen for sådanne maskiner.

Det er en militærudgave (men ikke med maskingevær!) i kamuflagegrøn, fra
1988, kørt ca. 6.000 km - og så har den sidevogn.

Den er synet og indregistreret i et andet EU-land.

Et hurtigt bud? Alt kan hjælpe!

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Frederik

Dato : 28-04-02 21:42

> Et hurtigt bud? Alt kan hjælpe!

2/3 af brugtprisen herhjemme, som det er skrevet i denne nyhedsgruppe et
utal af gange før :)

Frederik

Fra : Jørgen Winther

Dato : 28-04-02 21:48

"Frederik" <glem@det.dk> wrote in message

> 2/3 af brugtprisen herhjemme, som det er skrevet i denne nyhedsgruppe et
> utal af gange før :)

Jo tak, men hvad er dén? Det er jo ikke just den mest udbredte mc...

--
Jørgen
CB 750 F '85

Fra : Frederik

Dato : 28-04-02 23:26

> Jo tak, men hvad er dén? Det er jo ikke just den mest udbredte mc...

Det kan jeg ikke hjælpe dig med, men har du prøvet dba og mc-basen? Ellers
så kan du sikkert regne med at brugtprisen herhjemme er ca. 2-3 gange den i
udlandet vil jeg tro.

Frederik

Fra : Jørgen Winther

Dato : 28-04-02 23:43

> Det kan jeg ikke hjælpe dig med, men har du prøvet dba og mc-basen?
Ellers
> så kan du sikkert regne med at brugtprisen herhjemme er ca. 2-3 gange den
> udlandet vil jeg tro.

Mc-basen er prøvet, men uden det store held. Lidt søgning på Internettet
førte dog til bl.a. til den private hjemmeside fra formanden for Dansk Ural
og Dnepr Klub, hvor nogle priser og afgifter - samt en vejledning til
indregistrering - var at finde. Så det var ikke noget dårligt link

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Jørgen Winther

Dato : 29-04-02 21:28

> [...]
Ellers
> så kan du sikkert regne med at brugtprisen herhjemme er ca. 2-3 gange den

Tak for din hurtige reaktion.

Desværre blev Dnepren budt op i et urimeligt højt prisleje, så jeg trak mig
ud af auktionen (på eBay). Nu haster det altså ikke mere

--
Jørgen
CB 750 F (still going strong)