Stumpemarked igen hvornår?
Fra : Richard Pade

Dato : 28-04-02 19:10

Der var en herlig stemning og mange interessante gamle cykler og biler
på stumpemarkedet ved City 2 i dag. Hvem ved, hvornår det næste bliver
afholdt derude? - eller et andet sted i Øsrdanmark og Skåne?

Richard

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 28-04-02 21:13

Hej Richard.
Så vidt jeg ved holdes det næste stumpemarked ved City 2 søndag den 6.
oktober 2002.
Der holdes 2 markeder hvert år. Den sidste søndag i april og den første
søndag i oktober.
Var selv derude.

mvh

Leif

Richard Pade <richardDOTpade@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CCC3B08.93A63E9D@mail.dk...

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 28-04-02 21:19

"Richard Pade" <richardDOTpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på stumpemarkedet ved City 2 i dag. Hvem ved, hvornår det næste bliver
> afholdt derude? - eller et andet sted i Øsrdanmark og Skåne?

Hvem står som arrangør af Stumpemarkedet i City2 ?

Ville det være en god idé at foreslå arrangørerne at opdele de tre
parkeringsplaner,
således at f.eks. bil-stumper, knallert-stumper og MC-stumper fik hver sit
plan?
Men måske er det at gøre det hele lidt for organiseret og mindre charmerende
???

Jørgen Gerdorf

Fra : Jens Hansen

Dato : 03-05-02 13:11

> [...]
> på stumpemarkedet ved City 2 i dag. Hvem ved, hvornår det næste bliver
> afholdt derude? - eller et andet sted i Øsrdanmark og Skåne?

Se hvad "den blå avis" skriver: Stumpemarked i Roskilde d. 10-12 maj ?? "3
dage"

se link:
http://www.dba.dk/asp/vispopup/visdisplay.asp?billedeid=18547083&PicFormat=1

Hilsen Jens