Det fandme for mærkeligt!
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 28-04-02 17:12

Sidder og roder med nogle billeder der skal på nettet. Fair nok, jeg
smider dem over i Resfork killer. Den dør underligt nok og trækker hele
maskinen ned.
Efter genstart prøver at slette resforken med Graphic Converter (under
Convert). Den står nu i 5 minutter og kører med fuld hammer på hd'en -
jeg blev ret nervøs for jeg er aldrig glad for at dræbe den mens den
arbejder, men heldigvis stoppede den med en fejl: Disk full!

Hvilket er meget mærkeligt da jeg havde 2,6gb fri før jeg begyndte og
filen fyldte altså kun ca 5mb. Nu ser jeg imidlertid at filen fylder
1,63GB!

Hvordan dælen sker sådan noget?

anr

"When you participate in sporting events, its not whether you win
or loose, its how drunk you get."
-Homer Simpson

Fra : Jesper

Dato : 28-04-02 19:11

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
>
> Hvilket er meget mærkeligt da jeg havde 2,6gb fri før jeg begyndte og
> filen fyldte altså kun ca 5mb. Nu ser jeg imidlertid at filen fylder

Hvis jeg var dig ville jeg køre Doctor Norton eller DiskWarrior på den
disk.

--
Jesper.
"Tanya Roberts doesn't really do much, but looks damn nice doing it"

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 28-04-02 21:24

Jesper <no@scrubs.us> wrote:

> Hvis jeg var dig ville jeg køre Doctor Norton eller DiskWarrior på den
> disk.

Det 'sjove' var at jeg tidligere idag netop kørte begge. Men jeg må vel
gøre det igen, for da jeg slettede filen, og lavede den igen (det var en
komprimeret af en original) skete det samme igen.

anr

"A lifetime of working in a nuclear power plant has givin me a healty
green glow. And left me as impotent as a Nevada boxing commissioner."
-Montgomery Burns