problemer med mad onion 2001
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 28-04-02 20:29

hej ng
jeg har ville prøve at lave en test på mit system
med mad onion 2001 men hver gang så fryser det
der hvor man ser den der drage komme flyvene første ´gang. hva kan der være
galt, jeg har ik over clocket cpuen kun GPUen en lille smule jeg har sat
alle settings
i mad onion til default,
håber nogen der kan hjælpe

hilsen jm

Fra : Óðin

Dato : 28-04-02 20:40

"JOHN NIELSEN" <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> galt, jeg har ik over clocket cpuen kun GPUen en lille smule jeg har sat

Tror ikke du skal forvente den store hjælp, når du ikke giver den mindste
oplysning om dit system. Jeg går ud fra, at du har tænkt så langt som til at
prøve IKKE at overclocke dit grafikkort og så se om det stadigvæk går ned ?

Der er noget der hedder punktum. Og. Det. Kan. Godt. Gøre. En. Post.
Lettere. At. Læse. Hvis. Disse. Anvendes. Eller. Sværere. :p

/Óðin

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 28-04-02 20:49

hej ng
jeg har ville prøve at lave en test på mit system= amd tb 1333 med g-force
2gts 32mb DDr. 256mb ddr
med mad onion 2001 men hver gang så fryser det,
der hvor man ser den der drage komme flyvene første ´gang. hva kan der være
galt, jeg har ik over clocket cpuen, og GPUen har jeg heller ik. jeg har
sat
alle settings
i mad onion til default,
håber nogen der kan hjælpe