Køb af nyt grafikkort? Daytona Geforce3 T~
Fra : Flare

Dato : 28-04-02 15:35

Hvis i skulle købe et billigt grafik kort lige nu ville et godt bud så ikke
være det her??

Hvad ville i vælge?

Daytona Geforce3 Ti200, 128MB DDR RAM, TV-OUT, retail til 1350 DKR?

--
Flare
-----------------------------------

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 28-04-02 15:55

> [...]
> være det her??
>
> Hvad ville i vælge?
>
> Daytona Geforce3 Ti200, 128MB DDR RAM, TV-OUT, retail til 1350 DKR?

Jeg ville holde mig langt væk fra Daytona hvis jeg var dig. Jeg havde engang
et daytona GF3 ti200 64mb ram. Det havde direkte elendig 2d-billedkvalitet.
Jeg sendte det tilbage og købte istedet til radeon8500oem. Forskellen var
rystende. Selv mit gamle riva tnt1 havde faktisk bedre billedkvalitet end
daytona'en. Så jeg ville holde mig langt væk....

vh Jeppe

Fra : Flare

Dato : 28-04-02 16:12

> [...]
> rystende. Selv mit gamle riva tnt1 havde faktisk bedre billedkvalitet end
> daytona'en. Så jeg ville holde mig langt væk....

OK...er der andre der har disse erfaringer? Jeg har et geforce 2 mx400.
Hvordan vil kvaliteten være i forhold til dette?

Hvad er probmet med GF3 daytona? Er billedet sløret? Dårlige farver?

--
Flare
-----------------------------------

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 28-04-02 16:14

> Hvad er probmet med GF3 daytona? Er billedet sløret? Dårlige farver?

Det jeg havde, havde et meget sløret billede i opløsninger over 1024x768.
Det var meget acceptabelt.

/Jeppe

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 28-04-02 16:15

> Det var meget acceptabelt.
erm, Uacceptabelt, naturligvis

Fra : Óðin

Dato : 28-04-02 16:44

"Jeppe Vesterbæk" <jeppeojeppe_ingenspamtak_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aah3n7$cki$1@sunsite.dk...
> erm, Uacceptabelt, naturligvis

hæhæ

Fra : Flare

Dato : 28-04-02 16:45

Da du jo kunne have været uheldig at få en mandagsmodel vil jeg _meget_
gerne hører fra andre med dette kort? Er det så elendigt?

Håber på et svar da jeg havde planlagt at købe det imorgen (mandag)

--
Flare
-----------------------------------

Fra : -=Madsen=-

Dato : 28-04-02 16:54

Jeg ville hellere vælge et Asus v8200 GeForce3 TI200 Pure med 64 MB DDR til
Kr. 1303

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577956

Om der er 64 elle 128 MB på kortet har vel ikke den store betydning til alm.
brug.

Fra : Chipmand

Dato : 28-04-02 17:45

On Sun, 28 Apr 2002 16:35:01 +0200, "Flare" <dct_flare@hotmail.com>
wrote:

>Hvis i skulle købe et billigt grafik kort lige nu ville et godt bud så ikke
>være det her??
>
>Hvad ville i vælge?
>
>Daytona Geforce3 Ti200, 128MB DDR RAM, TV-OUT, retail til 1350 DKR?

Jeg har nævnte kort og det køre da under xp. Ligebortset fra at jeg er
nød til at sætte mit gamle kort i for at få xp ind. Jeg overvejer at
tage kontakt til forhandleren, da jeg mener xp burde kunne finde det
under install af xp.

Mvh
Chipmand

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 29-04-02 00:50

Jeg har et sådan kort.
Meget tilfreds.
Ved ikke hvad han mener...

Martin

Fra : Chipmand

Dato : 29-04-02 09:25

On Mon, 29 Apr 2002 01:49:34 +0200, "Martin K. Henrichsen"
<martinknud@hotmail.com> wrote:

>Jeg har et sådan kort.
>Meget tilfreds.
>Ved ikke hvad han mener...
>
>Martin
>
>"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message
>ikke

Hvis det er mig du ikke ved hva jeg mener. Er det når jeg skal lægge
windows xp ind så fryser install når den når til at skulle læse
grafikdriveren ind, det ser ud som om den ikke kan finde grafikkortet.
Jeg ved der har været nogle problemer med dette kort hvor produkcenten
har kaldet dem tilbage. Jeg ved ikke hvilken versionnr det er. Det
kunne jo være mit er i den gruppe. Hvis der er nogle der ved hvilken
version det er vil i så ikke godt være rare aat skrive nummert.

Mvh
Chipmand

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 29-04-02 09:57

Kort købt før 1. jan. er sikkert påhæftet fejl.
Du kan få det byttet.

Venligst,
Martin

Fra : Chipmand

Dato : 29-04-02 13:48

Jeg har talt med forhandleren idag. kortet ryger retur til "test"

mvh
Chipmand

On Mon, 29 Apr 2002 10:56:34 +0200, "Martin K. Henrichsen"