Andet multimedie
bentjuul 3670
Redigerig af avi fil?
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-02 15:52

Jeg skal have redigert en lille avi film stump. I kan se den her: (2.6 mb)
http://216.147.92.209/flash/outputBM.avi

Men jeg skal kun bruge flammen, men det lade sig gøre på en eller anden
måde?

--
http://www.flyingbullets.dk/lan <- Return to Castle Wolfenstein LAN party!

Fra : wulff

Dato : 28-04-02 21:00

On Sun, 28 Apr 2002 16:52:11 +0200, "peet_dk" <svar i gruppen!> wrote:
> [...]
>http://216.147.92.209/flash/outputBM.avi
>Men jeg skal kun bruge flammen, men det lade sig gøre på en eller anden

Det kan gøres gratis med f.eks. VirtualDub:

http://www.virtualdub.org/

hth

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-02 17:23

> Men jeg skal kun bruge flammen, men det lade sig gøre på en eller anden
> måde?

VirtuelDub er genialt... Er der nogle der evt. har andre programmer de
kan/vil anbefale..?

find evt. mere på www.divx-digest.com

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : KNL DtP

Dato : 29-04-02 18:14

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> VirtuelDub er genialt...

jeps - når der er avi/grabning af video så er den kanon!!!

>Er der nogle der evt. har andre programmer de
> kan/vil anbefale..?

nu vi er ved det, så kan jeg klart anbefale TMPGE - den er super til alt med
MPEG. Skal der laves SVCD af hjemmevideo-optagelserne, så er dette program
en vinder (.. og så er det gratis)

MVH

Kristian