HJAELP: ORCHID VOODOO1/MATROX MILL./AMDk6-~
Fra : Archangel

Dato : 04-02-01 19:08

Hejsa

Jeg har vaeret ved at opgradere mit system, og i den forbindelse,
geninstallation af mit styresystem. Jeg oplever nu at naar jeg
forsoeger at starte spil, faar jeg en blaa skaerm, og der sker ikke
mere. Tilsyneladende arbejder spillet i baggrunden, da jeg stadigvaek
kan hoere HD'en koere.

Config:
AMDk6-2-450Mhz.
Matrox Millium
Orchid Voodoo1
160Mb ram
30Gb Hd.

Jeg har installeret de seneste drivers (som kunne findes), samt
DirectX8.

Haaber I kan hjaelpe..

Mvh

Archangel

Fra : Bruun

Dato : 04-02-01 22:13

Hejsa,

"Archangel" <archangel@usa.net> wrote in message
> Hejsa
[KLIP]
> Config:
> AMDk6-2-450Mhz.
> Matrox Millium
> Orchid Voodoo1
> 160Mb ram
> 30Gb Hd.
>
> Jeg har installeret de seneste drivers (som kunne findes), samt
> DirectX8.
>
> Haaber I kan hjaelpe..

Du mangler lige at skrive hvilket OS, du anvender!!? Mine erfaringer med DX8
er ikke de bedste.

Mvh Kim Bruun

Fra : Archangel

Dato : 05-02-01 13:17

Ja, jeg glemte at skrive, OS og DirectX...

Nedenstaaende er installeret på Windows98SR2. Jeg har proevet med
DirectX7, men det hjalp heller ikke...

Fra : Bruun

Dato : 05-02-01 17:40

Hejsa,

> Ja, jeg glemte at skrive, OS og DirectX...
>
> Nedenstaaende er installeret på Windows98SR2. Jeg har proevet med
> DirectX7, men det hjalp heller ikke...

Hvilken driver har du brugt til dit Orchid kort?!

Mvh Kim Bruun

Fra : Archangel

Dato : 06-02-01 12:36

Hej Kim

Da jeg ikke kunne finde nyere eller viste bedre, har jeg maatte tage
til takke med foelgende:

Orchid Righteous 3D 3.01 Win95

Driveren er til Win95, mens jeg koere paa en Win98 (I know I know)
Men hvad er der ellers af alternativer...

Mvh

Arch...

Fra : Bruun

Dato : 06-02-01 17:10

Hejsa,

> [...]
>
> Orchid Righteous 3D 3.01 Win95
>
> Driveren er til Win95, mens jeg koere paa en Win98 (I know I know)
> Men hvad er der ellers af alternativer...

Prøv at angive den som et standard 3dfx-kort!! Win98 har driver til det!!

Mvh Kim Bruun