Er der en god "rejseplanlægger" til fler-d~
Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-04-02 13:13

Hej

Jeg og min familie skal køre til Lofoten i Norge, her i sommerferien.
Vi har prøvet turen mange gange før, men dengang havde vi camping-
vogn. Nu er campingvognen solgt, og derfor er vi lidt usikre på
hvad der er af moteller på ruten.

Jeg ved at der findes mange ruteplanlæggere på web, som kan give
udførlige kørselsvejledninger ("drej til højre, kør 3.5 meter, drej
til venstre...") men er der én som også inkluderer muligheder for
overnatning. Det er en rejse som tager 3 dage (måske 4 hvis vi er
dovne).

--
Peter Knutsen

Fra : Asle Bjerva

Dato : 28-04-02 14:32

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i melding
> [...]
> til venstre...") men er der én som også inkluderer muligheder for
> overnatning. Det er en rejse som tager 3 dage (måske 4 hvis vi er

Hva med Norges Turistråds sider:
http://www.visitnorwayonline.no/norge_turist.htm
Det finnes linker til hoteller og andre overnattingsmuligheter, samt forslag
til ruter å kjøre.

--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern spamfilter '9' for Epost)