Billeje i USA - hvad er med?
Fra : Anne-Lise

Dato : 28-04-02 11:42

Vi skal leje en bil i USA og har set på www.hertz.com og
www.rejsefeber.dk

Der er en vis forskel i tilbudene både hvad angår selve prisen og hvad
angår det, prisen
omfatter. Hos rejsefeber ser alt med undtagelse af:
"Super CDW - selvrisikosikring"
ud til at være omfattet. Rejsefeber anbefaler at tegne den.

Er der nogen af jer, der ved, hvad CDW dækker og hvad den koster pr.
dag? Og er er der nogen, der ved hvilken selvrisiko, man egentlig har.

Med venlig hilsen
Anne-Lise
--
e-mail: anne-lise(snabel-a)carpentry(punktum)dk

Fra : Bonnie

Dato : 29-04-02 08:50

"Anne-Lise" <anne-lise@carpentryBoomerang.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Anne-Lise
> --
> e-mail: anne-lise(snabel-a)carpentry(punktum)dk

Hej Anne-Lise

Jeg står og skal afsted til USA om 4 uger og har netop bestilt billeje
gennem Holiday Autos - Her er ALT med og prisen er ikke dyrere end de hos de
andre udlejere

Hos Holiday Autos får du en beskrivelse på dansk, så du nøjagtig ved hvad
det dækker

/Bonnie

Fra : Anne-Lise

Dato : 01-05-02 06:17

> Hos Holiday Autos får du en beskrivelse på dansk, så du nøjagtig ved
hvad
> det dækker
>
> /Bonnie

Dem kendte jeg slet ikke. Tak for tippet - og god tur!

Anne-Lise
--
e-mail: anne-lise(snabel-a)carpentry(punktum)dk