S: Bowiebilletter
Fra : Pernille & Peter

Dato : 28-04-02 11:36

2 stk. til højestbydende.

Mail KUN til
dtpeter@mac.com

Fra : Max

Dato : 28-04-02 17:54

Hej

> 2 stk. til højestbydende.

Billethajer høre vidst ikke hjemme her.

Mvh Max

Fra : Kim Petersen

Dato : 28-04-02 18:13

> > 2 stk. til højestbydende.
>
> Billethajer høre vidst ikke hjemme her.

Jeg tænkte nogenlunde det samme, blot med knap så kønne ord

Fra : ChriZ

Dato : 28-04-02 21:13

samme her..!

ChriZ

Fra : Troels

Dato : 28-04-02 21:25

Jeg synes da det er synd for manden at han er blevet syg eller noget, så han
alligevel ikke kan komme til koncerten.
For ikke han skal tabe så meget på dem vil jeg da godt gi' 150 kr. for begge
to.

/Troels

Fra : Max

Dato : 28-04-02 21:24

Hej Kim

> Jeg tænkte nogenlunde det samme, blot med knap så kønne ord

Jeg vil også gerne tilstå at mit ordvalg afspejler meget at jeg skriver
i et offentligt medie.

Mvh Max

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 28-04-02 15:03

"Pernille & Peter" <pop@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> 2 stk. til højestbydende.
>
> Mail KUN til
> dtpeter@mac.com

Prøv at poste et indlæg på alt.fan.david-bowie der er blevet spurgt efter
billetter!

Fra : Max

Dato : 29-04-02 17:54

Hej

> Prøv at poste et indlæg på alt.fan.david-bowie der er blevet spurgt efter
> billetter!

Og medløbere høre heller ikke til her.

Mvh Max

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 29-04-02 20:21

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Og medløbere høre heller ikke til her.
>
> Mvh Max

Undskyld, jeg var sød og naiv, og regnede egentlig bare med at det var en
der havde fået en billet i overskud - ligesom en mine venner, og som derfor
gerne ville af med den. Og tænkte derfor ikke straks på at det var et ondt,
udnyttende, og satanisk præget individ der kun var ude på at blokke unge
naive musikelskere... Endnu engang undskyld!