dk.edb.mac.real-life
Fra : Peter Perlsø

Dato : 28-04-02 11:24

Hej alle,

Jeg foreslår at vi I stedet for at have øjnene fæstnet til skærmen laver
nogle d.e.m.r (dk.edb.mac.real-life) møder, hvor vi kan møde og rent faktisk
TRYKKE andre her fra gruppen I hænderne.

Jeg vil gerne stå for sådan et møde, evt I næste uge igen, hvor vi aftaler
at mødes på en given københavnsk café.

Andre der er med på ideen?

- Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 28-04-02 12:04

Peter Perlsø <ftl@pobox.com> wrote:

> [...]
> TRYKKE andre her fra gruppen I hænderne.
>
> Jeg vil gerne stå for sådan et møde, evt I næste uge igen, hvor vi aftaler

Hjælp! Han kommer tilbage til gruppen den ene dag, og vil mødes den
næste dag. Hvad er planen for i morgen Peter - verdensherredømme?

(Ps. velkommen tilbage )

anr

"When you participate in sporting events, its not whether you win
or loose, its how drunk you get."
-Homer Simpson

Fra : Peter Perlsø

Dato : 28-04-02 12:37

On 4/28/02 1:03 PM, in article
1fbcpki.129tr6k6yybvwN%anrNOTPART@OFMAILmac.com, "Andreas N Rasmussen"
<anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Hjælp! Han kommer tilbage til gruppen den ene dag, og vil mødes den
> næste dag. Hvad er planen for i morgen Peter - verdensherredømme?

Shh!

> (Ps. velkommen tilbage )

Tak. :)

Måske lyder McDonalds ikke så glamorøst, men alle ved hvor MacDonalds ved
Nørreport ligger - nogen der er friske på at mødes der søndag 5. Maj kl.
12.00?

Jeg vil I dagens anledning have Apple Tshirt på, samt være svøbbt I et
Apple-håndklæde.

Efter at have mødt og evt. Spist fastfood kan vi finde et hyggeligere
etablissement.

Interesserede kan evt. Mail mig deres deltagelse så jeg har en ide om hvor
mange jeg skal vente.

- Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Fra : Morten Reippuert

Dato : 28-04-02 12:15

In article <B8F19A66.11B7%ftl@pobox.com>, Peter Perlsø <ftl@pobox.com>
wrote:

> Jeg foreslår at vi I stedet for at have øjnene fæstnet til skærmen laver
> nogle d.e.m.r (dk.edb.mac.real-life) møder, hvor vi kan møde og rent faktisk
> TRYKKE andre her fra gruppen I hænderne.

Janus har gennem vinteren planlagt en sommerfest i Esbjerg. Dr. Monster
står for lokaler, hospitalssprit, sygeplejersker og sammerritter - David
er gris og Martin vasker ham

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-04-02 14:36

On Sun, 28 Apr 2002 13:15:16 +0200, Morten Reippuert wrote
(in message <4klgaa.jb.ln@g4.reippuert.dk>):

> Janus har gennem vinteren planlagt en sommerfest i Esbjerg. Dr. Monster
> står for lokaler, hospitalssprit, sygeplejersker og sammerritter - David
> er gris og Martin vasker ham

Sammerritter? Er det en form for hospitaliserede pommes frites? (Pårm
fritter). Desuden synes jeg, det er noget griseri.
- David

--
David Blangstrup,
Allerød, Denmark.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-04-02 15:24

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> writes:

> Janus har gennem vinteren planlagt en sommerfest i
> Esbjerg. Dr. Monster står for lokaler, hospitalssprit,
> sygeplejersker og sammerritter - David er gris og Martin vasker ham

Lyder klart mere tiltalende end McDonals.
En familierestaurant - yrrks!

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 28-04-02 21:10

Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> wrote:

> Lyder klart mere tiltalende end McDonals.
> En familierestaurant - yrrks!

Ja, jeg glææææjer mig i hvert fald. Tager du den leopardmønstrede på (så
vi kan kende / spotte dig i vrimlen) ? :)

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-04-02 23:25

mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) writes:

> Ja, jeg glææææjer mig i hvert fald. Tager du den leopardmønstrede på
> (så vi kan kende / spotte dig i vrimlen) ? :)

høhø.... har du nogensinde mødt mig i leoparden?

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-05-02 17:39

Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> wrote:

> høhø.... har du nogensinde mødt mig i leoparden?

Nej, men du henviste i en anden tråd til nogle billeder på nettet

Undskyld det sene svar

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Peter Perlsø

Dato : 29-04-02 12:52

On 4/28/02 10:09 PM, in article
1fbde35.y4xuik1jisgnwN%mich.ottosen@post5.tele.dk, "Mich. Ottosen"
<mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Ja, jeg glææææjer mig i hvert fald. Tager du den leopardmønstrede på (så
> vi kan kende / spotte dig i vrimlen) ? :)
Jeg skal se om jeg kan huske det :)

- Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-04-02 19:27

Peter Perlsø wrote:

> Jeg vil gerne stå for sådan et møde, evt I næste uge igen, hvor vi
> aftaler at mødes på en given københavnsk café.
>
> Andre der er med på ideen?

Lørdag den. 25 maj 2002 fra kl. 13:00 til ca. kl. 18:00, er der
MacBruger workshop på Gammelgaard Kunst og Kulturcenter, Gl.
Klausdalsbrovej i Herlev, det er da en god andledning til at mødes, og
der er også en hyggelig Mac-Cafe...:)

Fra : Peter Perlsø

Dato : 29-04-02 12:49

On 4/28/02 8:27 PM, in article 3CCC3F0C.F7A1CF1E@niels-ebbesen.net, "Niels
Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> MacBruger workshop på Gammelgaard Kunst og Kulturcenter, Gl.
> Klausdalsbrovej i Herlev, det er da en god andledning til at mødes, og

Således være det.

Men jeg er altså på McD Nørreport d 5/5 12.00.

- Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 29-04-02 19:01

Peter Perlsø <ftl@pobox.com> wrote:

> Således være det.
>
> Men jeg er altså på McD Nørreport d 5/5 12.00.
>
> - Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Ja, du skal nok desværre ikke regne med min 'støtte', da det er mine
forældres fødselsdage i den weekend. Ellers held og lykke med projektet,
men vi mødes vel så mange som muligt på Gammelgård.

anr

Lisa Simpson: "Watch yourself, Dad. You're the highly suggestible type."
Homer Simpson: "Yes, I am the highly suggestible type."

Fra : Zorilla

Dato : 29-04-02 19:09

> men vi mødes vel så mange som muligt på Gammelgård.

Hvad er temaet denne gang ?

Peter

Fra : Morten Reippuert

Dato : 29-04-02 19:56

In article <B8F2FFE0.12CE%ftl@pobox.com>, Peter Perlsø <ftl@pobox.com>
wrote:

> Men jeg er altså på McD Nørreport d 5/5 12.00.

Jeg kommer desværre ikke da jeg skal på rokursus

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-02 20:04

In article <f05kaa.sh.ln@g4.reippuert.dk>,
Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg kommer desværre ikke da jeg skal på rokursus

Alt taget i betragtning er det nok en meget klog beslutning.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-04-02 22:53

> Alt taget i betragtning er det nok en meget klog beslutning.

Og dog, det gør vel ikke synderligt ondt at vælte på vandet!
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-02 23:00

In article <1fbfdvn.1mjhzr1jkoqqaN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Og dog, det gør vel ikke synderligt ondt at vælte på vandet!

Du har aldrig stået på vandski?

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-04-02 23:42

> Du har aldrig stået på vandski?

Efter en robåd?
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-02 23:49

In article <1fbfgl0.g15kqessqg3dN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Efter en robåd?

Det kræver bare den rette motivation.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 30-04-02 00:35

> Det kræver bare den rette motivation.

Eller et kursus!
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Morten Reippuert

Dato : 30-04-02 01:13

In article <newsspam4-5139C5.00485330042002@dtext.news.tele.dk>,

> Det kræver bare den rette motivation.

Du skal være velkommen. skovshoved havn 9-17 både lørdag og søndag, glem
våddragt og husk ski.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 30-04-02 01:33

> Du skal være velkommen. skovshoved havn 9-17 både lørdag og søndag, glem
> våddragt og husk ski.

Hmm, jeg ser ingen motivation her!
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 30-04-02 01:33

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-04-02 11:36

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Det kræver bare den rette motivation.

Og _en_ dåseøl!

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-02 11:50

In article <kkk7qp1nk2.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Og _en_ dåseøl!

Var det ikke det jeg skrev?

Man skal naturligvis også huske en pind og en snor.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-04-02 12:00

> Var det ikke det jeg skrev?

Næh, det var det ikke.

> Man skal naturligvis også huske en pind og en snor.

Hallo. Nu ikke spolere mine subtile Dirch Passer referencer.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-02 12:03

In article <kkwuupzc1r.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Næh, det var det ikke.

Er øl ikke = motivation?

> Hallo. Nu ikke spolere mine subtile Dirch Passer referencer.

De må have været meget subtile - jeg aner ikke hvad du snakker om.
Det kan selvfølgelig også være fordi jeg aldrig har kunne fordrage DP.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-04-02 12:04

> De må have været meget subtile - jeg aner ikke hvad du snakker om.
> Det kan selvfølgelig også være fordi jeg aldrig har kunne fordrage DP.

Der henvises til hans Idi Amin parodi, som min far holdt meget af
dengang i 70'erne.

Idi Amin har en god nyhed og en dårlig nyhed til hans roere. Den gode
er at efter frokost må de dele en dåseøl. Den dårlig er at han skal
stå på vandski.

Øv.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-02 12:10

In article <kkofg1zbv2.fsf@mimer.null.dk>,
> [...]

> Idi Amin har en god nyhed og en dårlig nyhed til hans roere. Den gode
> er at efter frokost må de dele en dåseøl. Den dårlig er at han skal

Nåeh, den.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 30-04-02 12:38

On 4/30/02 1:09 PM, in article
newsspam4-15001D.13094630042002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"
<newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Nåeh, den.

I er kraftstejlenme værre en en hel flok sladdertanter...

- Peter (http://haxor.dk, +45 5192 3981)

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-02 12:41

In article <B8F44EA3.170B%ftl@pobox.com>, Peter Perlsø <ftl@pobox.com>
wrote:

> I er kraftstejlenme værre en en hel flok sladdertanter...

Misundelse er en grim ting.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-04-02 14:51

Peter Perlsø <ftl@pobox.com> writes:

> I er kraftstejlenme værre en en hel flok sladdertanter...

Tal pænt. Der er tanter og børn til stede.

Har du ikke lige futtet snakkeriet herover fra kræmmergruppen? Tag og
bestem dig.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert

Dato : 30-04-02 01:05

In article <1fbfdvn.1mjhzr1jkoqqaN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Og dog, det gør vel ikke synderligt ondt at vælte på vandet!

pas på jeg ikke pjasker dig til

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-04-02 19:59

Peter Perlsø <ftl@pobox.com> wrote:

> Således være det.
>
> Men jeg er altså på McD Nørreport d 5/5 12.00.

Jeg kan bedre lide Burger King......

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-04-02 20:47

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Jeg kan bedre lide Burger King......

Jeg foretrækker Økocafeen på Nørrebro, eller morgenstedet på
Christiania.

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-04-02 21:43

Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> wrote:

> Jeg foretrækker Økocafeen på Nørrebro, eller morgenstedet på
> Christiania.

Kender dem ikke, men de laver konge burgere oder ????????

Fra : thomas tomcat

Dato : 30-04-02 01:26

in article kyvgaathhn.fsf@mimer.null.dk, Janus Sandsgaard at
janus@dev.null.dk wrote on 29/04/02 21:47:

> Jeg foretrækker Økocafeen på Nørrebro, eller morgenstedet på
> Christiania.

Økocafeen. Hvor ligger den?

Jeg tager nemlig altid på Morgenstedet, når jeg er i Hoe'staden.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-04-02 20:27

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> writes:

> Økocafeen. Hvor ligger den?

Griffenfeldsgade, tæt på Spidsroden og Folkets Park.

> Jeg tager nemlig altid på Morgenstedet, når jeg er i Hoe'staden.

Glimrende valg. Jeg kan også anbefale Atlas Bar i Stræderne. Mange
lækre vegetarretter, samt fisk, ko og kylling.

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : thomas tomcat

Dato : 30-04-02 21:02

in article ky6629dm1q.fsf@mimer.null.dk, Janus Sandsgaard at
janus@dev.null.dk wrote on 30/04/02 21:27:

> Griffenfeldsgade, tæt på Spidsroden og Folkets Park.

> Glimrende valg. Jeg kan også anbefale Atlas Bar i Stræderne.

Folkets Park lå der osse, da jeg boede på NøBro, så den finder jeg nok.

Atlas holdt jeg lidt op med, da den engang blev dyrere og klammere/ ulækrere
mad / dårlige safter på samme tid.

Men det er vist længe siden. Den ser ikke ulækker ud mere.

- tak for tips.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 29-04-02 16:47

info@niels-ebbesen.net writes:

> [...]
>MacBruger workshop på Gammelgaard Kunst og Kulturcenter, Gl.
>Klausdalsbrovej i Herlev, det er da en god andledning til at mødes, og

NEMLIG! Og hyggen er uovertruffen
Hilsen Hanne
NB: Der er alts ååbent for alle, også ikke medlemmer af foreningen
Macbruger og vi byder vore gæster på godt selvskab krydret med kaffe og
kage.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-04-02 20:28

Hanne Hertzog wrote:

> [...]
> NB: Der er alts ååbent for alle, også ikke medlemmer af foreningen
> Macbruger og vi byder vore gæster på godt selvskab krydret med kaffe og

Selvskab - det lyder ikke videre hyggeligt
Så hellere til Esbjerg med hospitalssprit og hele svineriet.

VH
Villy Erichsen

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-04-02 20:44

In article <3CCD9EA5.5F7629B2@adslhome.dk>,
Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Så hellere til Esbjerg med hospitalssprit og hele svineriet.

Især det med svineriet har min udelte opmærksomhed.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-04-02 20:51

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Især det med svineriet har min udelte opmærksomhed.

Hvad siger jyderne?
Henrik? Ravn?
Hvad bliver det til med dén sommerfest?

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-04-02 23:45

Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> wrote:

> Hvad siger jyderne?
> Henrik? Ravn?
> Hvad bliver det til med dén sommerfest?

Ja, jyder! Se så at komme ud af busken.

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-04-02 11:35

Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> writes:

> Hvad siger jyderne?
> Henrik? Ravn?
> Hvad bliver det til med dén sommerfest?

Jeg har længere til Esbjerg end du har til Korsør. Tror jeg nok....

Herudover har jeg ingen sprit og ingen sygeplejesker.

Jeg tror ikke Henrik _MÅ_ holde sommerfest.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-04-02 17:24

In article <kkofg11nlq.fsf@mimer.null.dk>,
ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Jeg har længere til Esbjerg end du har til Korsør. Tror jeg nok....
>
> Herudover har jeg ingen sprit og ingen sygeplejesker.
>
> Jeg tror ikke Henrik _MÅ_ holde sommerfest.

Pokkers! Jeg er afsløret

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-04-02 17:57

In article <muenster-DBC879.18240630042002@news.tele.dk>,
Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Pokkers! Jeg er afsløret

Du ved godt at nye huse sætter sig efter nogen år, ikke?

Vi burde kunne fremskynde processen...

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-04-02 19:08

In article <newsspam4-078E81.18564730042002@dtext.news.tele.dk>,

> Du ved godt at nye huse sætter sig efter nogen år, ikke?

Ja tak. Vores fik revner i kældervæggene allerede efter et par måneder.
Jeg foretrækker at kalde dem svindrevner frem for sætningsrevner. Det
lyder mere som om, det bare er pudset, der er skrumpet lidt under
tørringen. Så glemmer vi, at der er en revne i begge ydermure og i
indermuren mellem to rum præcis overfor hinanden.

> Vi burde kunne fremskynde processen...

Hvis du i stedet taler i metaforer og tænker på mig, så har jeg sat mig
for mange år siden. Og der bliver jeg.

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-04-02 23:45

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Selvskab - det lyder ikke videre hyggeligt

Villy! Med dit store hjerte (flot imødekommelse du kom med i en anden
tråd!) må du da kunne acceptere en 'stavefjel(d)' fra en norsk kvinde.
Som ikke rigtigt er med på, at det på jydskt (incl.Hammel) hedder
selvskaw (?)

> Så hellere til Esbjerg med hospitalssprit og hele svineriet.
Ja, det er vi da mange, der glæder sig til. Jeg kan endda måske gå hjem
derfra? Det kommer jo lidt an på hvor meget hospitalssprit der er - og
hvor meget svineriet kan interessere?

Men hvis du under 'hele svineriet' regner saltede og lufttørrede fisk,
skal jeg nok give et 'par flade' Irmagirl - analysis?!
Logo for Shell Oil Company
Danish Radio Poster, 19??, by Arne Jacobsen
Automobile Show, 1928, Cph., by ????
DFDS SeqWays, add, 2002 (!)
DSB Poster; "The Lightning Train", 1932 (?), by Aage Rasmussen, DSB
(republished 2002)
Poster for the Storstrom Bridge, mid 30'ies, by Aage
Rasmussen. Reprinted 2002
Danmark Poster, by Aage Rasmussen, drawn 1938, published
1945+ republished 2002
SAS Poster in Spanish, by Aage Rasmussen, 193? Republished 2002
Statoil
Q8 unsharp GIF from HP
Dhow 1
Dhow 2
Dhow 3
Logo for Camel Cigarettes (originally 1913)
DSB Logo, 1911 + a. 2000
Vacuum CleanerDC 02 (no bag inside), by Dyson, James, 1996
Doorhandles, 1: by XXXX, 19, 2:
IKEA lille
Spanish Logo, 2002
SwissAir Logo, 2001
Nordea Ad: 18 -28 years old?
Nordea 2 Ad 18-28 years
Danish Railroad Advertising: The Harry concept, 2001-2002
Danish Railroad Advertising: The Harry concept, 2001-2002, total
Where, when and what ? Might this be selling ???
Where, what and what ? Might this be selling ??? Painting by Grant
Woods, 1930 (USA), title: American Gothic
Illustration from Ad (tourisme), DK, apr2002 (Berlingske Tidende)
Logo for Rosendahl Book Printers A/S, 2002
text

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 29-04-02 19:33

Zorilla@mac.com writes:

>Hvad er temaet denne gang ?
>
>Peter

Jeg skal nok smide det ind her, når det er klart, men vi er ikke klar med
noget ednu

Hilsen Hanne

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 29-04-02 21:50

brita-villy@adslhome.dk writes:

>Selvskab - det lyder ikke videre hyggeligt
>Så hellere til Esbjerg med hospitalssprit og hele svineriet.
Det er bare en af mine sædvanlige stavefejl. Jeg sender afsted uden at
læse først, sorry.
Ja, hospitalssprit kan vi ikke diske op med, men nu er det jo mere for at
mødes end at sådan at lave fest og balade. Hver ting til sin tid

Hilsen Hanne