Nyhedsbrev/Mailing liste?
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 28-04-02 11:16

Jeg står og skal lave et par hjemmesider som skal indeholde et nyhedsbrev
eller mailing lsite, som man kan tilmelde sig. Jeg skal både bruge en
version, hvor man kan tilmelde sig med e-mail og én hvor man kan tilmelde
sig med SMS. Er der nogen der ligger inde med links til færdige scripts
eller f.eks. bare tutorials til hvordan man opbygger sådanne funktioner? Jeg
har prøvet at søge på nettet dog uden at finde noget brugbart. Funktion skal
helst være i ASP, da jeg ikke har kendskab til PHP osv.

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-04-02 11:29

Prøv på http://www.bravenet.com der har de stort set alt, og det er nemt og
gratis

- Martin Petersen

Fra : Thomas

Dato : 28-04-02 16:58

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> helst være i ASP, da jeg ikke har kendskab til PHP osv.

Vær opmærksom på, at skal der bruges SMS, skal der betales for det, for at
få en ordentlig ydelse. Teleselskaberne nedprioriterer "email til SMS" (som
jeg går ud fra er det du vil bruge), og den falder formentlig helt væk inden
længe. Du vil nok også løbe ind i problemer med nummerserier til de
forskellige teleselskaber, da nummerportabiliteten gør, at man ikke som
tidligere kunne spørge Telestyrelsen om nummerserier. I dag kan man ikke se
hvilket selskab nummeret hører hjemme hos.

Men kaster du dig alligevel ud i email til SMS, så var der en sender her:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=426 Jeg
ved ikke om den har tilmeldingsfunktion med, men hvis du har forstand på
asp, så kan det nok tilføjes.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 29-04-02 14:46

Tak for svaret til dig og Martin

Fra : Jonathan

Dato : 29-04-02 21:18

Du kan også prøve www.websup.dk. De tilbyder services som: Gæstebog, MAILLISTE,
Formmail og brugere online.
Flemming C. Lund wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Tak for svaret til dig og Martin

> [...]

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne