Alcotini - GARANTI
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-02 10:38

Kære NG !!

Jeg købte hos Alcotini i juli 2001 en cd-brænder af mærket Liteon. Den er nu
gået i stykker. Der er selvfølgelig 1 års garanti på brænderen. Alcotini er
desværre i mellemtiden gået i betalingsstandsning og holdt op med at
eksistere.
Er der nogen her i NG som ved noget med henblik på, om der findes en
grossist eller firma som har overtaget garantiforpligtelserne efter
Alcotini?

Mvh.
Hans Carlsen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 28-04-02 13:15

HC wrote:

> Er der nogen her i NG som ved noget med henblik på, om der findes en
> grossist eller firma som har overtaget garantiforpligtelserne efter
> Alcotini?

Prøv at skrive til eu_service@liteontc.com og spørg hvordan du skal forholde
dig.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Fairware

Dato : 06-05-02 15:41

Kontakt LG som laver Liteon, de har jo også Garanti på deres....

--
Fairware.dk
Toftegårds Plads 6