Ang.: PWS eller IIS
Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 28-04-02 10:13

Hejsa !!!

Jeg har et spørgsmål inden jeg køber Windows XP Home Edition. Er det muligt
at installere PWS eller IIS i denne version, od det så virker.

Fra : fjorbak

Dato : 28-04-02 18:56

"Kenneth Kristensen" skrev d. 28-04-02 10:13 dette indlæg :

> [...]
muligt
> at installere PWS eller IIS i denne version, od det så virker.

Jeg ville ikke forsøge med XP Home Edition, hvilket styresystem anvneder
du lige nu?? jeg vil foreslå win 2000 hvis du har win 98n ligenu, mange
af de divice driver som skal anvendes hentes i netop win 2000.
jan

http://www.kandu.dk/