Tag på lille hus, HJÆLP
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 28-04-02 09:43

Hej med jer, skal til at lægge tag på lille tilbygning i have, og tænker på
at lægge eternit plader, men der er åbentbart mange typer, B5- B6 hvad er
forskellen ?
Jeg skal lægge ca.9 kvadrat meter og prøver at finde nogen her i Kbh
området.
Er der forskel på pladerne i størrelse.
Mange spørgsmål, nogen der kan hjælpe.

Hilsen

Ole

Fra : Jan Nissen

Dato : 28-04-02 11:24

On Sun, 28 Apr 2002 10:43:15 +0200, "news.cybercity.dk" <om@ifom.dk>
wrote:

> [...]
>forskellen ?
>Jeg skal lægge ca.9 kvadrat meter og prøver at finde nogen her i Kbh

Prøv med www.dansketernit.dk eller gå på tømrerhandlen og
få en folder der heder "Tagdækning med eternit bølgeplader" jeg tror
det vil give svar på dine spørgsmål

mvh jan

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 28-04-02 11:36

wrote:

>Mange spørgsmål, nogen der kan hjælpe.

det kan www.dansketernit.dk

Lars

Fra : Calle.

Dato : 28-04-02 11:50

news.cybercity.dk wrote:
> [...]
> B5- B6 hvad er forskellen ?
> Jeg skal lægge ca.9 kvadrat meter og prøver at finde nogen her i Kbh

Hej

Jeg mener det er antallet/størelsen af bølgerne på pladerne.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : jso