mandlig jomfru , hwa skal man sige
Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 28-04-02 03:06

sad og snakkede med en beknedt på 22 år - han havde arldirig haft
sex... kom det så frem som vi snakkede til jeg blev helt perpleks og
begyndte at gøre undskyldninger uden at ane hvor i min synd bestod.
som jeg tænkte det kan sgu da ikke lade sig gøre (?)jow i den
Bornholmske fiske industri men det går ligesom under en naturlig
forklaring - adfærd / resultat , anden beretning !

jeg prøvede at forklare om massage kleniker og hvad man kunne for
4-500 kr .. men det endte nu i noget sludder.

hwa fan skal man sige ???

Mv
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-02 03:39

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message
> jeg prøvede at forklare om massage kleniker og hvad man kunne for
> 4-500 kr .. men det endte nu i noget sludder.
> hwa fan skal man sige ???

Man kan sige, at kun primitive samfund ser en "manddomsprøve" i at at have
haft samleje.
Massagepige-oplevelsen er nok pengene værd, hvis man er nysgerrrig, men der
er jo ikke tale om et hul i mænds eller kvinders almendannelse, fordi de er
jomfruer i høj alder.
Fornøjelsessex er en hobby, som alle andre hobbyer.

Det er flot og ærligt, når nogen indrømmer, at de ikke har haft sexappeal
eller stædighed nok til at træde ind i de erfarnes rækker, men der er jo
andet her i livet, og skam er der ingen grund til.
Min far var jomfru, da han blev gift, men ofte går tingene pludselig i hak,
når man er mere moden og mindre panisk.

En af mine venner jagede pigerne væk ved at "bage på dem" lidt for ivrigt,
og være krybende.
Så fik jeg ham til at sætte bekendtskabsannoncer i Søndagspolitiken (der var
før nettets date og chat var så godt som nu.)

Fra : John Sahl

Dato : 28-04-02 08:58

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message news:8tlmcug4ooug8bm38mpkmrulekuiod9n4d@4ax.com...
> hwa fan skal man sige ???

Ikke en skid, for det er faktisk ikke så unormalt og hvad er egentlig
problemet, han er jo kun 22år så det kommer nok.

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : lowlife

Dato : 28-04-02 14:37

> [...]

> jeg prøvede at forklare om massage kleniker og hvad man kunne for
> 4-500 kr .. men det endte nu i noget sludder.

Du kunne bl.a. sige at det er helt normalt.

Hvorfor forklare ham om massage klinikker?
Det har ifølge min mening ikke noget at gøre med rigtig sex, det er jo
mere for at onanere i en kvinde - det kan min højre hånd da gøre
bedre.

Du skulle hellere forklare ham hvor interessante kvinder er når man
først får talt lidt med dem. OK, der er visse undtagelser, men
generelt er kvinder nok det bedste der er overgået os mænd.

> Mv
> Bo

P.

PS. Jeg var også jomfru som 22 årig.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 28-04-02 12:39

On 28 Apr 2002 06:37:19 -0700, danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife)
wrote:

>Du kunne bl.a. sige at det er helt normalt.

jaaeee men det var også der jeg fik den drejet heænd jeg tror nu også
mere det var ham ind mig - der blev perpleks og forlegen

>Hvorfor forklare ham om massage klinikker?

jamen jeg så, sådan et langt ulykesageligt liv hvor der bare ingenting
der ville lykkedes .- fordi som ung af 80 erne , så ligger der en
eller anden fornuft i at alle kan sgu få sex - måske ikke lige med
den de bedts ku tænke sig - men dripler man rundt længe nok og venter
til kl 0430 så sider der nu i reglen altid en vissen høne godt stiv
der er til at plukke for lige at hold emig tilbag ei dne gamle
sjagong :)og hvis man IKKE kan finde det ....så må der sgu være noget
helt galt - men tidne er sgu nok en anden i sidtse uge mødte jeg sgu
en hun var 32 år og havde arldrig - men hun var så også alvorligt
pysisk syg eller havde været det !
men det kan da godt være dte er blevet meget normal - jeg trode ellers
kun det var Donna fra BH90210 der ku holde så længe ???

>Det har ifølge min mening ikke noget at gøre med rigtig sex, det er jo
>mere for at onanere i en kvinde - det kan min højre hånd da gøre
>bedre.

Puhh det er sgu som man tager det .... de gange hvor jeg har brugt det
, fik faktisk min første som en slags gave fra den Danske konsul i
Liberia i 1987 - ja ja vi var gode venner - men filosofisk talt - så
synes jeg bedre om tanken om at have sex med en for penge - ind at
have sex med en fordi ... hun måske tror at så vil man måske begynde
at elske hende , det er sgu tæt på en grusomhed det sidste.

mange der ikke har haft sex med en prostituerete har en masse billeder
af man træder ind i en verden af grusomhed som man bidrager til- det
har jeg ikke set var tilfældet , kender selv et par escort piger , som
jeg kun kender men ikke gar haft sex med !Det er jo bare en måde at
tjene pengen på , hvis jeg vender den - den anden vej og jeg ikker var
i forhold så ville jeg sgu ha noget problem med at have sex for penge-
det er jo bare at slå hovedet fra og fantasien til og danne sig et
billed af hvad kunden ku tænke sig - ( kun med kvinder )

>Du skulle hellere forklare ham hvor interessante kvinder er når man
>først får talt lidt med dem.

jamne det ved han sommænd godt !

> OK, der er visse undtagelser, men
>generelt er kvinder nok det bedste der er overgået os mænd.

det må man sige :) eller mere præcist KVINDEN
Mv
Bo

>PS. Jeg var også jomfru som 22 årig.
hvor gammel er du nu ?

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 28-04-02 16:23

Fra : Esben

Dato : 28-04-02 20:49

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> wrote:

> jeg prøvede at forklare om massage kleniker og hvad man kunne for
> 4-500 kr .. men det endte nu i noget sludder.
>
>hwa fan skal man sige ???

At du er en skurk hvis du anbefaler ham ludere el. lign. Det har jo
intet med hvad sex i sin højeste potens kan være, nemlig legende frit
samvær med kærlige følelser mellem 2 eller flere mennesker.

Kærlig hilsen esben

Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-02 03:09

"Esben" <esha@nospamget2net.dk> wrote in message
> At du er en skurk hvis du anbefaler ham ludere el. lign. Det har jo
> intet med hvad sex i sin højeste potens kan være, nemlig legende frit
> samvær med kærlige følelser mellem 2 eller flere mennesker.

"Skurk" ? ! - lad os nu ikke komme for højt op at køre.

Esben har da ret i at købesex-oplevelser sjældent er i højeste potens, og
ved sympatifisse er der større chance for ægte orgasme hvor universet
skælver....

Men hvis en jomfri er plaget af at være uerfaren, så er det da lige så
naturligt som at købe sig en frisørs nussen foroven, at man køber lidt
service til forneden.
Så kan man snakke med om dette opreklamerede emne.

Det vi mænd virkelig vil er at HOLDES AF
Og det er hvad gode elskerinder gør, mere eller mere dybtfølt og langsigtet.

"An element of love. In every kind of female love, something of maternal
love appears also. Nietzsche

Lad os ikke bedrage os til at tro at god kærlighed er kun om at gavne
partneren - vi er også forelsket i forelskelsen:

"One ultimately loves one´s desires, not the thing desired.Nietzsche

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 29-04-02 14:18

On Mon, 29 Apr 2002 04:08:46 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:
HI Espen & Warming

> [...]
>
>Esben har da ret i at købesex-oplevelser sjældent er i højeste potens, og
>ved sympatifisse er der større chance for ægte orgasme hvor universet

JA DTE VAR NU VIST MIG DER how caps der var skurken :)
men i sandhedens tjenste synes jeg nu at købe sex hvis man ikke har en
der kan gi en det i regelen er den mest hæderlige måde man kan komme
til det på .... hvor man i sympati fissen , alt for tit ser
situasionen den ene af de indvoldverede ender med at komme til
fortræd- da ...dte fro ofte kun er den ene der er indvoldveret i sagen
for at få den kørt af .
hvorimod ved ne prostitueret er der afregning ved kasse 1 og der er
ikke mere i det - ind det , rent økonomisk er det faktis en ringer
skade ind hvis man vælter rundt på diskoteker cafer osv for at finde
en der brænder for at parre sig - i forhold til de 4-500 bobs det
koster at få sagen klaret - her taler vi selvføligt kun om almt
samleje - skal der gang i smæk & anal sex ja så ryger der jo 2000 kr
før man for set sig om hvorfor dte nok vil være billiger at finde en
frvillig.

> [...]
>service til forneden.
>Så kan man snakke med om dette opreklamerede emne.

ja dte var jo faktisk min pointe - DEN FØRSTE gang er sgu noget
opreklameret lort.... og sgu da specilt hvis man er 22 og IKKE har
fundet det på sympatien endnu... så må det da være rart at få et
referance grundlag at gå ind i diskusionen på og noget konkret at
forholde sig til når man tænker på sex.

>Det vi mænd virkelig vil er at HOLDES AF
>Og det er hvad gode elskerinder gør, mere eller mere dybtfølt og langsigtet.

ja det tror jeg sgu ikke man for 4-500 :) men indrømmet hvis man
kommer som et almindleigt mennske og bare skal bolle og ellers opføre
sig venligt ... så afgives der en bedre service og med tiden en
reduktion i tiden - der var en af mine bekendte han gik altid ind og
fik sig en blow jop på vej hjem fra arbejde - det ved jeg så ikke om
han gør mere da han har været i afrika de sidste 3 år... men mit
indtryg var at de her piger var i det store hele glad for at se ham ,
jeg tror faktisk han kom ned på 250 kr for et blow jop.

eller så var dte når han lejede 2 en til at slikke den af og en til at
mastubere over ansigtet på ham !

men der kom han fik sin orgasme gik hjem sov et par timer arbejde til
ved 21 tiden og gik så på druk til kl 3-4 om morgnen stod op kl 7 tog
et par albyler og et bad og gik på arbejde igen.

det var sgu ok .... når vi så gik i byen hold vi op med at prøve at få
symati fisse fordi en hver by tur runded af med et bordel besøg i
mellem 5 & 7 om morgen ... jeg er sikker på hvis vi havde mødt den
enste ene så var det nok blevet .... men det gjorde vi ikke og dte
gjorde ikke noget - de kom sener !

MvH
Bo M M

Fra : Esben

Dato : 02-05-02 23:06

> [...]

> fundet det på sympatien endnu... så må det da være rart at få et
> referance grundlag at gå ind i diskusionen på og noget konkret at

Hej Bo!

Du undervurderer vist den skadelige effekt på mere sarte sjæle blandt
unge mænd. For nogen ville det have karakter af en voldtægt og gøre
langvarig skade på deres forhold til sex.

Efter min mening ville det give dem en fuldtændig forskruet
referenceramme, som ville hærde dem på en ulykkelig måde.

Der skal nok være andre mænd, der kan tåle mosten og for hvem det kunne
gøre et eller andet, men jeg kan ikke helt forestille mig det...

Kærlig hilsen

esben

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 03-05-02 02:28

On Fri, 3 May 2002 00:05:37 +0200, esha@nospamget2net.dk (Esben)
wrote:

> [...]

HI Esben :)

>Du undervurderer vist den skadelige effekt på mere sarte sjæle blandt
>unge mænd. For nogen ville det have karakter af en voldtægt og gøre
>langvarig skade på deres forhold til sex.

Nahhh .... manden er 22 , jeg tror sgu snarre han vil gå hænd og føle
sig lidt sær hvis der ikke sker noget ?

>Efter min mening ville det give dem en fuldtændig forskruet
>referenceramme, som ville hærde dem på en ulykkelig måde.

nahh vi mennesker er sgu stærker ind som så - min første oplevelse var
da også ovenud midelmådig - ja jeg ku faktisk ha levet fint foruden
13 år skide fuld og skæv og viste ikke om man bruge hænderne for at
ramme huldet osv

>Der skal nok være andre mænd, der kan tåle mosten og for hvem det kunne
>gøre et eller andet, men jeg kan ikke helt forestille mig det...

ja nu har jeg jo hvad jeg skal ha og min ungdom er levet ud for
maximum overdirve for MANGE ÅR SIDEN sådan føles 10 år ihvertilfælled
eller er det 15 ? meget dumt har jeg gjort men ha sex med
prostituerede var sgu ikke en af dem ... bare man bruger gummi så er
der sgu ikke noget der og opføre sig ordentligt som var det en hvilken
som helst anden pige man var sammen med og til herrens pris og det er
det vigtigste AFTALER PRISSEN INDEN !
MvH
Bo

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-02 02:53

> [...]
> der sgu ikke noget der og opføre sig ordentligt som var det en hvilken
> som helst anden pige man var sammen med og til herrens pris og det er

Næsten alle massageklinikker har en prisliste, og du skal være meget
charmerende for at prutte prisen ned.
Ingen søger vist at tage højere pris end hvad er printet ud på den fremlagte
menu.
AT FINDE EN PIGE, DER VIL LEVERE KØBESEX UDEN KONDOM, er vist umuligt når
bortses fra Skelbækgade-narkoludere og ved vild overbetaling.
Glædespiger,altså professionelle, er kloge.

Jeg har selvfølgelig samleje("dansk") i tankerne - fransk og svensk uden
kondom og evt med olie, er typisk 50 kr dyrere end "med" (kondom) og uden
krem. - og her er der jo ingen risiko for at overføre kønssygdom,
"Sluger hun" spørges i en TV-spot. Engang på Peter Fabersgade 42 i 1977 fik
jeg cocktail af to, og den ene hånede mildt den anden, fordi denne var bange
for at få sæd i munden, men tiderne har ændret sig.

Fra : Esben

Dato : 03-05-02 09:27

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> wrote:

[SNIP det hele]

Hej Bo!

Vores baggrund er vist så forskellig, så det bliver svært at få mere ud
af den snak. Du kender åbenbart folk der ville have godt af den tur. De
mænd jeg har mødt der ikke havde haft sex som 22-årige ville nærmest
blive traumatiseret af et luder-besøg.

Ha' det!

esben

Fra : Henning

Dato : 03-05-02 14:07

Esben wrote:
> [...]
> tur. De mænd jeg har mødt der ikke havde haft sex som 22-årige ville
> nærmest blive traumatiseret af et luder-besøg.

Ak ja
Jeg læste for mange år siden en roman der hed Tai Pan,
hvod det blev beskrevet, hvordan en ung mand, der af
sin far, blev ført til et glædeshus, af kvinderne der, blev
oplært i elskovs-kunsten gennem nogle uger

MVH
Henning

Fra : Tope

Dato : 29-04-02 07:28

> [...]
>
> jeg prøvede at forklare om massage kleniker og hvad man kunne for
> 4-500 kr .. men det endte nu i noget sludder.

Hej,

hvis din ven har et virkeligt problem selv og oplever det med at være jomfru
som en udfordring, burde han måske se på det, men ellers er det jo
simpelthen ret naturligt at være jomfru.

Jeg kunne ikke selv forestille mig at være jomfru - sex er dejligt,
livsbekræftende og en tilfredstillelse (for det meste). Din ven synes måske
det er nedværdigende at være jomfur fordi alle andre ikke er det, men mange
undersøgelser bekræfter gang på gang, at der er langt flere jomfru end vi
antager - mange unge mænd lader som om de ikke er jomfruer, fordi de mener
de taber ansigt, men realiteten er altås at de faktisk ikke har haft sex
endnu.

Men i bund og grund handler det vel om årsagen til at han ikke har haft sex
endnu - og dér kan være mange årsager: manglende lyst, usikkerhed i forhold
til hans sexualitet, usikkerhed i forhold til andre mennesker generelt osv.

Det er i øvrigt fedt at han kan åbne sig overfor dig - dejligt med sådan et
venskab,

med venlig hilsen

Torsten Taagefeldt
http://www.totem.dk

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 29-04-02 20:07

On Mon, 29 Apr 2002 08:28:26 +0200, "Tope" <tope@get2net.dk> wrote:

Hi Tope :)

> Din ven synes måske
>det er nedværdigende at være jomfur fordi alle andre ikke er det

nej men jeg tror nu ikke det sådan er en big deal - jeg simplethænd
bare han mener har været uheldig - den ene gang hvor det var tæt på
der ville hun sgu ikke afligevel - men jeg tror han synes det er helt
normalt .... men han vil gerne !

> [...]
>de taber ansigt, men realiteten er altås at de faktisk ikke har haft sex

Puhh ja det kan der måske være noget om - jeg fik det hurtigt men der
skulle gå næsten 17 år fra første gang til at jeg begyndet at få noget
ud af det så ....

> [...]
>til hans sexualitet, usikkerhed i forhold til andre mennesker generelt osv.

så godt kender jeg ham nu heller ikke ... men alt tyder på en mindre
heldig adfærd eller ihvertilfælled en adfræd der ikke aplere til
samleje hos de kvinder han støder på - han er lidt støjene og tænker
sig ikke altid lige godt om inden han siger noget ...

>Det er i øvrigt fedt at han kan åbne sig overfor dig - dejligt med sådan et
>venskab,

Tjaaa og vi kender såmænd ikke en gang hianden så godt igen .. måske
er det min egen natur der smitter ... jeg siger i det tsore hele også
hvad der falde rmig ind så længe der ikke er tale om at det ikke
indvoldvere anden parts fortrolighed
Mv
Bo M M