Superbike 2001 og XP
Fra : M Poll

Dato : 28-04-02 00:36

Hej NG

Jeg har Superbike 2001. Når jeg jag har installeret det på min PC bliver der
sort skærm lige efter " EA sports it´s in the game" og den går tilbage til
windows XP.
Jeg ved godt at spillet er lavet før Xp, men jeg har ikke problemer med
andre spil fra Ea sports. Jeg har været på deres hjemmeside men der står
ikke noget om SB2001 og XP. Jeg har også prøvet at installere det på en
anden PC med XP og der var det samme problem. Så min lille hjemmelavet
konklusion må være at der er problemer med SB2001 og XP,og ikke min PC.

Jeg har en Compaq 350 MHZ ,320 MB ram ,Nvidia Riva TNT 16 MB ram

Er der nogle fra denne Ng der kan hjælpe mig vil jeg blive glad, på forhånd
tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-04-02 10:36

> Jeg har en Compaq 350 MHZ ,320 MB ram ,Nvidia Riva TNT 16 MB ram
>
> Er der nogle fra denne Ng der kan hjælpe mig vil jeg blive glad, på
> [...]
Hej Martin

Du kan finde program ikonet til spillet, og højreklik på det og så
egenskaber
og derefter kampatibilitet og vælge kør dette program som Win 98 / Win ME
så virker det, det gør ved mig.
Men du skal nok ikke stille alt for høje forventninger med (undskyld ) den
pc du har der.

Mvh
Kurt