Master off the game
Fra : nimme

Dato : 27-04-02 23:29

Jeg er meget interesseret i at få oplyst hvor man kan få video serien
MASTER OFF THE GAME, jeg mener den kunde lejes på video i 70 erne.jeg
kan ikke finde ud af hvilket filmselskar der producerede den.
Er er der nogle der kan HJÆLPE!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Moller

Dato : 28-04-02 08:24

Dejlig film, ville også gerne selv have den, MEN(!) i følge IMBD (Internet
Movie DataBase) findes den ikke længere på hverken VHS eller DVD.
I så fald skal du være heldig at finde den brugt eller via special import.
Spørg evt. TP-Musik (tlf. 36 16 53 33) eller Accord (brugt) på
accord@accord.dk.

Mvh Moller

Fra : Nospam

Dato : 28-04-02 09:03

Hvis du vil have fat i en gammel 70'er film og bor i nærheden af københavn,
må videobutikken på nørrebro ( kan ikke huske hvad den hedder, men det er
den der er med i bleeder ) være svaret på dine bønner...
Den ligger hvor esrumgade støder sammen med fredensborggade.
Butikken har et imponerende udvalg af film fra 70'erne
/Martin