ADSL & Newsservere
Fra : L. petersen

Dato : 27-04-02 22:46

Hvis man er kunde hos CC, men vil benytte TDC nyhedsserver, kan man så
bruge Username/password på sit gl. TDC abonnement, eller er der en anden
måde ?

mvh

Lars

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 27-04-02 23:17

"L. petersen" wrote:

> Hvis man er kunde hos CC, men vil benytte TDC nyhedsserver, kan man så
> bruge Username/password på sit gl. TDC abonnement, eller er der en anden
> måde ?

Du må da være den eneste kunde i universet der ønsker at benytte
TDC's crappy newsservere fremfor hvad som helst andet <dyb
undren.avi>. Jeg skiftede fra TDC til CC bare for at blive fri for
deres newsservere.

Du kan som hovedregel ikke benytte andre udbyderes newsservere,
mig bekendt lukker de fleste ISP'er af for ipnumre der ikke ligger
i deres egen pulje.

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Jan Kammersgaard

Dato : 27-04-02 23:48

prøv denne det vare godtnok et pardage inden du får svar tilbage med
Username/password men den er kanon hurtig til at opdatere

Mvh Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-02 23:56

Sun, 28 Apr 2002 00:47:34 +0200, skrev "Jan Kammersgaard"
<jk@skyweb.dk>:

>prøv denne det vare godtnok et pardage inden du får svar tilbage med
>Username/password men den er kanon hurtig til at opdatere

Prøve hvad?

PS.
Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.
--
med venlig hilsen
Knud