Sende billede
Fra : Kim Hansen

Dato : 27-04-02 20:16

Hvorfor kan jeg ikke sende et billede til dk.binaer?
Jeg bruger agent 1,91 og tdc news.
Da jeg brugte Cybercity var der ingen problemer.
Billedet er på 355 kb, så det er ikke særligt stort.

Kim Hansen

XF 650 V Freewind
DR 250 S

Fra : Kim Hansen

Dato : 27-04-02 20:21

On Sat, 27 Apr 2002 21:15:39 +0200, Kim Hansen <ksh@webnet.dk> wrote:

>Hvorfor kan jeg ikke sende et billede til dk.binaer?
>Jeg bruger agent 1,91 og tdc news.
>Da jeg brugte Cybercity var der ingen problemer.
>Billedet er på 355 kb, så det er ikke særligt stort.

Den kommer med meddelsen " Error reported by server 441 435 Article exceeds lokal size limit "
Hvad kan jeg gøre ?

Kim Hansen

XF 650 V Freewind
DR 250 S

Fra : Per Riber

Dato : 27-04-02 20:29

Sat, 27 Apr 2002 21:21:20 +0200 skrev Kim Hansen <ksh@webnet.dk>:

>Den kommer med meddelsen " Error reported by server 441 435 Article exceeds lokal size limit "
>Hvad kan jeg gøre ?

Tjek, at du bruger news.inet.tele.dk som newsserver.

Serveren dtext.news.tele.dk kan ikke bruges til binære grupper.

--
mvh Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-02 20:37

Sat, 27 Apr 2002 21:29:01 +0200, skrev Per Riber <per@riber.as>:

>Tjek, at du bruger news.inet.tele.dk som newsserver.

Som meddelelsen siger, den maximale tilladte filstørrelse er
overskredet.

>Serveren dtext.news.tele.dk kan ikke bruges til binære grupper.

Så kommer der en anden fejlmeddelelse.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-02 20:22

Sat, 27 Apr 2002 21:15:39 +0200, skrev Kim Hansen
<ksh@webnet.dk>:

>Billedet er på 355 kb, så det er ikke særligt stort.

Det skal splittes af newsreaderen, TDCs newsserver tillader ikke
filer større end ca. 225 KB/3900 linjer.

Har du iøvrigt spørgsmål om TDCs newsserver, så er de bedst
stillet i news:tele.internet.news-service.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-04-02 21:36

Kim Hansen skrev:

> Billedet er på 355 kb, så det er ikke særligt stort.

Sjovt tegnsæt du anvender:

Opsæt venligst dit program til at anvende ISO-8859-1 i stedet.
--
Fix Outlook Express 5.*: