Acrobat 5 dør efter installation af PitSto~
Fra : Storm

Dato : 27-04-02 16:58

Jeg har netop installeret en Enfocus PitStop trial.
Det var der ingen problemer i, den ligger fint i Acrobat 5 - Plug-in
mappen.

Når jeg fra OS 9.2.2. vil åbne Acrobat, ser det fint ud mens den lige
læser programmet ind, men puf - istedet for at åbne, dør det bare uden
fejlmeldinger eller lignende.

Genstart og udsmidning af pref-filer hjælper ikke.

Ovre i OSX vil Acrobat 5 gerne åbne, men PitStop er ikke tilgængelig,
som mine andre Plug-ins er det. Den skulle ellers kunne køre på OS 8.6
eller senere.

Jeg installerede igen mens jeg var i OSX, men den kom ikke op, og det
hjalp ikke ovre i OS 9.2.2.

Jeg kan ikke genindstallere Acrobat 5 før mandag, er der nogen der har
en idé til om jeg kan gøre noget nu, eller hvad det skyldes.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-04-02 18:08

In article <1fbb80o.106xf2qcmc6r4N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> [...]
>
> Jeg kan ikke genindstallere Acrobat 5 før mandag, er der nogen der har
> en idé til om jeg kan gøre noget nu, eller hvad det skyldes.

Kan du ikke bare fjerne Pitstop fra Acrobats plugin mappe? Jeg har lige
prøvet at installere Trial-versionen af Pitstop 5 under Mac OS X og det
lader ikke til, at det er carboniseret. Det er derfor den ikke dukker op
under Mac OS X.

Har du prøvet at opgradere din Acrobat til version 5.0.5?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Storm

Dato : 27-04-02 19:45

René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> Kan du ikke bare fjerne Pitstop fra Acrobats plugin mappe?

Jo, det har jeg så gjort. Og fået min Acrobat tilbage under OS9.2.2.
Det var jo nemt, så tak for det.

Men det fik jeg jo så ingen PitStop Trial af.

>Jeg har lige prøvet at installere Trial-versionen af Pitstop 5 under
>Mac OS X og det lader ikke til, at det er carboniseret. Det er derfor
>den ikke dukker op under Mac OS X.

Tak - for forsøget. Dumt at de så skriver fra OS 8.6 og op.

> Har du prøvet at opgradere din Acrobat til version 5.0.5?

Ja, den har jeg brugt lige fra den kom.

Skal man bare spises af med at det ikke kan køre...
Hvad skal man sige - øv - men tak alligevel.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 28-04-02 00:55

In article <1fbbfu2.1fcdg104i40d8N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Tak - for forsøget. Dumt at de så skriver fra OS 8.6 og op.

Det kan vi godt blive enige om!

> Skal man bare spises af med at det ikke kan køre...

Jeg har ikke selv prøvet Pitstop 5 før, da vi stadig bruger 4.6 på
arbejdet. Jeg skal derfor ikke kunne sige, om der er nogen kendte
problemer.

> Hvad skal man sige - øv - men tak alligevel.

Det var så lidt...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Storm

Dato : 28-04-02 09:55

> [...]

> Jeg har ikke selv prøvet Pitstop 5 før, da vi stadig bruger 4.6 på
> arbejdet. Jeg skal derfor ikke kunne sige, om der er nogen kendte

Jeg spørger Enfocus selv... måske får jeg ovenikøbet et svar

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 29-04-02 20:42

> [...]

> Jeg har ikke selv prøvet Pitstop 5 før, da vi stadig bruger 4.6 på
> arbejdet. Jeg skal derfor ikke kunne sige, om der er nogen kendte

Fik et venligt svar fra Enfocus:

"__When running PitStop 5 with Acrobat 5, we recommend to have at least
64 MB allocated to Acrobat. Can you check this and change it if
necessarily?

PitStop is not Mac OSX compatible yet as we are waiting for the
PDFlibrary from Adobe to be fully OS X compatible into the deepest
details.

If you have more questions, don't hesitate to contact me again! __"

Så gav jeg 70 MB og så kører det

--
Venlig hilsen Nina Storm