Madonion lukket?
Fra : P.Sørensen

Dato : 27-04-02 16:28

Jeg har testet mit grafikkort, og prøver at komme ind på Madonions
"resultserver", men det lader sig tilsyneladende ikke gøre. Jeg har slået
min firewall fra, og også prøvet at vælge "lav" i sikkerhedsindtillinger,
men beskeden er den samme: "
Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Der er tale om adresse www.madOnion.com.
Hvorfor kan jeg mon ikke komme derind? Alle andre steder synes der ikke være
problemer med adgangen.
Kan I komme derind iøjeblkket? Og hvis ja, hvad kan det så skyldes at jeg
ikke kan?
P.sørensen

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-04-02 16:39

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> skrev:
> Der er tale om adresse www.madOnion.com.
> Hvorfor kan jeg mon ikke komme derind?

Jeg ved det desværre ikke, men prøv at kig denne gruppe
igennem: news:dk.edb.internet.software.browser

> Alle andre steder synes der ikke være problemer med
> adgangen.
> Kan I komme derind iøjeblkket?

Ja.

> Og hvis ja, hvad kan det så skyldes at jeg ikke kan?

Jeg har set mange løsningsmuligheder i div. grupper,
men kan desværre ikke lige finde dem.
Led videre og jeg er sikker på du vil finde dem.

Mvh.
Mikael

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 27-04-02 16:55

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> wrote in message
> [...]
> P.sørensen
>

> --
> Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Alt fungerer helt 100% på http://www.madonion.com/
Hvorfor det ikke fungerer hos deg vet jeg deverre ikke.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-04-02 23:13

Den kører utroligt langsom, men kører dog.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-04-02 10:49

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> wrote in message
> Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
> Internet Explorer

MSIE på min maskine kan ikke altid forstå et DNS-opslag. OE havde samme
problem indtil jeg satte mailserverens IP-adresse ind.

Virker det med Mozilla/Netscape/Opera ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Krag

Dato : 28-04-02 16:41

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse news:3ccac3a9$0$97290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> problemer med adgangen.
> Kan I komme derind iøjeblkket? Og hvis ja, hvad kan det så skyldes at jeg

Deres site kører simpelthen også i slow motion herfra mig på en 2 mbit, og har
gjort det i lang tid efterhånden. Jeg tror der er et problem på den anden side af
"brønden" (atlanten), se evt. min tracert her:

Sporer rute til www.madonion.com [206.204.83.2]
over et maksimum af 30 hop:

1 <10 ms <10 ms 1 ms 192.168.1.1
2 14 ms 14 ms 13 ms cr0.suoe.worldonline.dk [213.237.127.56]
3 14 ms 14 ms 14 ms cr0.amb.worldonline.dk [213.237.127.3]
4 15 ms 17 ms 16 ms cr0.vbr.worldonline.dk [213.237.127.65]
5 19 ms 19 ms 18 ms cr0.vby.worldonline.dk [213.237.127.60]
6 22 ms 17 ms 18 ms cr0.pbv.worldonline.dk [213.237.127.254]
7 20 ms 22 ms 24 ms so-4-2-0.cph10.ip.tiscali.net [213.200.73.5]
8 113 ms 118 ms 110 ms so-0-0-1.nyc32.ip.tiscali.net [213.200.82.198]
9 115 ms 130 ms 137 ms mae-east-atm.conxion.net [198.32.187.16]
10 727 ms 733 ms * pos7-0-brc1-svca.us.conxion.net [206.204.250.109]
11 * 720 ms * 206.204.251.33
12 721 ms 726 ms 722 ms svcamadonion.conxion.com [206.204.11.85]
13 727 ms 720 ms * www.madonion.com [206.204.83.2]
14 710 ms 714 ms 720 ms www.madonion.com [206.204.83.2]

Sporing fuldført.

Lars