Die Hard.
Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 27-04-02 15:45

Jeg søger hjælp til die hard til pc.

jeg er kommet til den bane hvor jeg skal tænde for strømmen og få ham ud fra
p-pladsen. under huset.

har skudt alle dem jeg kan skyde men kan ikke komme videre.

HVAD GØR JEG.

Fra : [DK]TaReC

Dato : 27-04-02 16:20

Du skal over og trykke på panelet ved siden af porten han holder foran

Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 27-04-02 17:08

så langt er jeg ikke nået!!!!

jeg står inde i det rum hvor der ikke er strøm på computeren.

hvordan får jeg strøm på den igen???

hilsen jacob

Fra : Mudj@

Dato : 30-04-02 14:18

Ja jeg vil også godt vide hvordan jeg tænder computeren i denne bane. Jeg
har nakket alle dem jeg kan og drejet på en breaker switch men der sker ikke
noget. Hjælp?

Mudj@

Fra : Herbert

Dato : 27-04-02 20:02

Hvordan klaret i den første bane ? Jeg bliver hele tiden nakket

På forhånd tak
Herbert

Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 27-04-02 21:39

du skal bare skynde dig ud af wcet. igennem den første dag. ned af gangen og
igennem denne dør og første bane er klaret

hilsen
jacob

Fra : Herbert

Dato : 27-04-02 21:42

> [...]
og
> igennem denne dør og første bane er klaret

Takker
/Herbert

Fra : Jacob Frejlev Jensen

Dato : 28-04-02 12:25

hvor langt er du kommet???

Fra : Skimmer

Dato : 03-05-02 10:10

Hvordan tænder man for computeren igen??????????????
Har drejet på switchen
On Sun, 28 Apr 2002 13:25:25 +0200, "Jacob Frejlev Jensen"