Runa Blackliste
Fra : Torben Hedstrøm

Dato : 27-04-02 14:49

Hej ...

Jeg kan af ukendte årsager ikke se listen på Binaer.motor ... er der en
venlig sjæl, som gider maile den til mig evt. ??.

M.v.h.

Torben.

Fra : Torben Hedstrøm

Dato : 27-04-02 14:56

Takker for venligheden ... (det var sq kvikt)

/Torben
Som syn's det er for groft at Africa twin står på listen

Fra : Maj & Kasper

Dato : 27-04-02 15:10

>Jeg kan af ukendte årsager ikke se listen på Binaer.motor ... er der en
>venlig sjæl, som gider maile den til mig evt. ??.

Jeg kan sku heller ikke se den, har nu ledt forgæves, er der en venlig
sjæl der vil uploade den igen.............

MVH Kasper

Fra : Skyrider #1

Dato : 27-04-02 15:46

On Sat, 27 Apr 2002 16:09:40 +0200, Maj & Kasper
<raal@NO-SPAMorangenet.dk> wrote:

>Jeg kan sku heller ikke se den, har nu ledt forgæves, er der en venlig
>sjæl der vil uploade den igen.............
send på Mail
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'

Fra : Maj & Kasper

Dato : 27-04-02 18:03

>send på Mail
tak til Poul-M Olsen

Jeg har tilladt at reposte den i dk.binaer.motor under navnet "repost
af Runa´s blacklisting"

MVH Kasper

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 27-04-02 20:18

Til alle dem der ikke kan se den, så er den nu at finde på min hjemmeside
www.diversion.dk

--
Mvh Kenn H. Jensen
www.primera.dk

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 27-04-02 21:01

"kenn@primera.dk" skrev i en meddelelse
> Til alle dem der ikke kan se den, så er den nu at finde på min hjemmeside
> www.diversion.dk

Når den kører

Den er desværre lidt ustabil i øjeblikket, og jeg har netop kontaktet min
udbyder ang. dette.

Jeg prøver at finde en løsning. Den kan evt få en plads på www.primera.dk

--
Mvh Kenn H. Jensen
www.primera.dk

Fra : Anneli

Dato : 27-04-02 21:33

"kenn@primera.dk" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Flot side! :0)
M.h.t. listen havde det næsten været lettere for dem at skrive, hvilke
modeller de _gerne_ vil forsikre....det er da helt vildt :0( Det undrer mig
at finde de store Intrudere på listen også.....

Stor hilsen Anneli og Savage - med fino forsikring hos Top :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Skyrider #1

Dato : 28-04-02 17:25

On Sat, 27 Apr 2002 22:32:35 +0200, "Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>at finde de store Intrudere på listen også.....
>
>Stor hilsen Anneli og Savage - med fino forsikring hos Top :0)
Ja men ikke vis du for den tyvet så det ikke en god Forsikring du har
længer (tro jeg da med mindre du lige ligger inden med 20% af din MC's
pris) )
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' der skiftet til Runa fordi han ikke ligger inden med
14.000Kr =20% ved tyveri og så sparet små 6K !

Fra : Morten C.

Dato : 27-04-02 22:10

Temmelig skummelt, at en model som CBR600 *kan* forsikres, da den ikke står
på listen - men en GSX600F kan ikke :(

Det må være startspærren, der gør forskellen på de nye modeller - men det er
jo heller ikke engang nævnt....?

--
/Morten C.
Turku, Finland

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 28-04-02 10:12

Og SV650S står der heller ikke, selvom det må være en oplagt legecykel
for nybegyndere der har kr. 70-90000 = flere skader.

Hvem er det egentlig der kan forsikres gennem RUNA? Er det ikke noget med
offentlig ansatte (tjenestemænd) eller sådan noget? Nogle eksempler på at
Deres priser er langt billigere end andre forsikringsselskaber??

Jeg har hørt at de skulle være billige, men hvor billige snakker vi om?
Nogle eksempler på SV650S f.eks.?

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus, Denmark

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej) (jeg er en gammel legedreng
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

-------------------------------------

Fra : Jørgen Winther

Dato : 28-04-02 10:25

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard(fjern dette)@hotmail.com>
wrote in message news:aagedh$elk$1@sunsite.dk...
> Og SV650S står der heller ikke, selvom det må være en oplagt legecykel
> for nybegyndere der har kr. 70-90000 = flere skader.

Et par andre mærker og modeller mangler også, men på den anden side - der
skal jo også være noget tilbage, de gerne vil forsikre!

> Hvem er det egentlig der kan forsikres gennem RUNA? Er det ikke noget med
> offentlig ansatte (tjenestemænd) eller sådan noget?

Du kan se listenpå deres hjemmeside (www.runa.dk), og på søsterselskabernes
hjemmesider (www.bauta.dk og www.lb.dk) - der er mange forskellige
mennesker, der passer ind via et medlemsskab af en forening.

> Nogle eksempler på at
> Deres priser er langt billigere end andre forsikringsselskaber??
>
> Jeg har hørt at de skulle være billige, men hvor billige snakker vi om?
> Nogle eksempler på SV650S f.eks.?

Jeg kender ikke prisen for lige dén model, men da forsikringsprisen beregnes
efter mc'ens oprindelige nypris, bliver ældre maskiner typisk billige at
forsikre. Min Honda koster f.eks. på den rigtige side af 1.500,- om året -
for fuld kasko med vinterdækning! Du kan selv regne lidt på prisen vha. et
værktøj på deres hjemmeside. Mit gæt er, at hvis du har nogle års erfaring,
så vil du skulle give ca. det dobbelte for SV'en.

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Morten C.

Dato : 28-04-02 11:40

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message

> Du kan selv regne lidt på prisen vha. et
> værktøj på deres hjemmeside.

Nej, det har de også "blacklistet" :(

--
/Morten C.
Turku, Finland

Fra : Jørgen Winther

Dato : 28-04-02 13:15

"Morten C." <mickey@SPAMmy4ever.dk> wrote in message

> Nej, det har de også "blacklistet" :(

Det har før været taget ned, og var så for nyligt kommet på igen. Nu er det
altså atter væk, men måske i morgen?!

Men ellers kan man jo bare ringe til dem, ligesom de andre selskaber. Det
tager så lidt længere tid at få et overblik over markedet, men det fungerer
da.

--
Jørgen
CB 750 F '85

Fra : Arne Sørensen

Dato : 29-04-02 22:27

Jeg fatter ikke den liste - jeg har lige fået forsikret min Honda VF1000 f2
(1987) for 2900 kasko årligt - (minus de tre md). Nå men det kan jo være at
de gerne vil forsikre F2 modellerne, men ikke de andre, det giver bare ikke
mening...

Arne
Honda VF1000F2

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 30-04-02 08:42

Karin har også lige fået sin rs125 forsikret og den er da også
blaclistet....men der står jo også at den bare kræver en godkendelse af
firmaet før de forsikre cyklen, så det kan jo være at de ikke tager gutten
på 18 med en ny cbr900rr....men gerne en elitebelist som lige har fået sin
første mc....

Lasse

Fra : Armand

Dato : 30-04-02 23:55

Arne Sørensen <lqp@bigfoot.com> skrev i en
> [...]
> (1987) for 2900 kasko årligt - (minus de tre md). Nå men det kan jo
> være at de gerne vil forsikre F2 modellerne, men ikke de andre, det

Ikke alle af Runa's folk behøver at have opfattet blacklisten endnu :-/
Hár du fået tilsendt girokort med pågældende beløb, eller er der kun et
tilbud?
I fald at du har fået girokortet, så skynd dig at betale - Derved bliver
det umuligt for Runa at fortryde

--
Armand.

Fra : Arne Sørensen

Dato : 01-05-02 19:31

"Armand" <armand@mcSTREGchauff?erne.dk> wrote in message news:<aanc9e$1a95$5@news.cybercity.dk>...
> [...]
> tilbud?
> I fald at du har fået girokortet, så skynd dig at betale - Derved bliver

Jeps jeg har fået giroen og den er betalt
Arne