hvilket kort har jeg =
Fra : Lars

Dato : 27-04-02 14:04

Hej NG
Sidder her med et grafikkort som jeg ikke ved hvad er eller kan finde noget
om.
Kortet er et PCI kort med en 'overbygning' i den bagerste ende af kortet,
der er sat et print oven på selve kortet med 4 chips på (ram ?)
På en af chippene står: 3D P4010GFN PERMEDIA og på en anden bios-ligende
chip står : WinbondW27E257-12
Der sidder et heatsink på selve gfx chippen så jeg kan ikke se hvad der står
på den. kan kølerippen tages af ?

På kortet er der trykt: RV-POWER 3DGL
der er ikke tv-out eller andet på kortet.
Er der noge der kan give et hint evt. med drivere ?
Lars Nedergaard

Fra : Villy Jensen

Dato : 27-04-02 14:17

> Sidder her med et grafikkort som jeg ikke ved hvad er eller kan finde
noget
> om.

Præsenterer kortet sig ikke på skærmen ALLERFØRST ved POST,
(når man tænder PC)?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Lars

Dato : 27-04-02 15:05

"Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> noget
>
> Præsenterer kortet sig ikke på skærmen ALLERFØRST ved POST,
> (når man tænder PC)?
>
> Mvh Villy
> http://hjem.get2net.dk/villy

Kortet er ikke sat i maskinen endnu, jeg vil først finde w2k drivere til det
hvis det kan lade sig gøre.
Jeg har fået heatsinken af og på chippen står : VIDEO TYP3026
-175PCE

Lars

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 27-04-02 16:52

> [...]
det
> hvis det kan lade sig gøre.
> Jeg har fået heatsinken af og på chippen står : VIDEO TYP3026

Er det ikke bedre å sette i kortet og se etter om windows finner ut av
hvilket kort det er???
Etterpå så kan du heller laste ned de "nye" driverene.
Har kikket litt på nettet og det ser ut som du har et 3dLabs Permedia.
Finner du FCCID nummeret så kan du lett slå fast hvilket kort det er.