Vand der løber på indersiden af min vindue~
Fra : Yoda

Dato : 27-04-02 11:51

Hej NG.

Jeg har her til morgen opdaget at der løber vand på indersiden af min
vindueskarm, når det regner.

Huset er fra 1932, og med flagvinduer; tre små foroven og tre store aflange
forneden, i hvert vindue.
Vinduerne har desuden forsatsvindue, og det er altså hér, i karmen mellem
ydervinduet og forsatsvinduet, at vandet løber, dog kun i én af karmene!
Vinden står ind mod den side af huset hvor det vindue sidder, hvor det
løber. Der er ikke vådt foroven i det lille vindue.

Er der nogen der har oplevet lignende, eller ved hvad der er galt?

Mvh
Carit

Fra : jso

Dato : 28-04-02 14:56

Prøv at gennemgå kitningen af vinduerne (ved glasset ) det kan sagtens være
her miseren ligger