nokia 3310 flere sms ad gangen
Fra : SACA2

Dato : 27-04-02 10:32

Hjæælp!!!!

Min nye nokia 3310 kan sende blere sms ad gangen, jeg kan bare ikke
finde ud af det.Når jeg forsøger sender den kun den første. Hvad gør jeg
forkert?

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis Lange

Dato : 27-04-02 13:47

SACA2 <SACA2.news@kandu.dk> tastede:

> Min nye nokia 3310 kan sende blere sms ad gangen, jeg kan bare ikke
> finde ud af det.Når jeg forsøger sender den kun den første. Hvad gør
> jeg forkert?

Snakker vi om en lang (altså flere end en) til samme modtager, eller om
samme sms til flere forskellige.
Er der det første, skal du bare skrive og sende, så kører det...
Er det det andet skal du vælge send til flere (eller sådan noget) og så
vælge den første modtager, derefter den næste etc.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...