nummerportabilitet hos clubblahblah???
Fra : Kim K

Dato : 27-04-02 09:48

Hej

Nogen der ved om det er muligt at skifte over til clubblahblah og beholde
sit gamle mobilnr-som er fra tiscali.

Clubblahblah er det ikke det billigste? såfremt sms skal koste max 25øre

mvh Kim
ps: undskyld hvis det skulle være den forkerte nyhedsgruppe, jeg er ikke
helt sikker på det er den rigtige

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-04-02 15:15

> Nogen der ved om det er muligt at skifte over til clubblahblah og beholde
> sit gamle mobilnr-som er fra tiscali.

Det er det, men du giver 100 kr. mere i oprettelse hvis du ønsker at beholde
dit nummer.

> Clubblahblah er det ikke det billigste? såfremt sms skal koste max 25øre

Jo, svjh.

> ps: undskyld hvis det skulle være den forkerte nyhedsgruppe, jeg er ikke
> helt sikker på det er den rigtige

Fint nok!

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-04-02 22:20

Hej

Inden du bestemmer dig, så kig lige hos Telmore også: www.telmore.dk

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henrik Enslev

Dato : 28-04-02 07:53

in article nd5mcu42revqt2fib6nh0c7977p5lojmub@193.88.15.213, Ole Rasmussen
at dont_reply@nospam.dk wrote on 27/04/02 23:19:

> Hej

> Inden du bestemmer dig, så kig lige hos Telmore også: www.telmore.dk

Især, hvis du vil kunne bruge din telefon i udlandet

Venlig hilsen

Henrik