Telefonen sletter ikke mobilsvarlogoet (No~
Fra : Familien Rohde

Dato : 27-04-02 09:18

Hej ng.,

Når jeg har hentet mnine talebeskeder hos Orange bliver det lille "bånd" i
hjørnet af skærmen ikke slettet som det gjorde på min gamle telefon. Hvad
gør jeg galt? Jeg venter pænt på at damen får talt færdig og alt det der -
og har prøvet flere gange.

--
Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : [4200] Alexandar

Dato : 27-04-02 09:49

Hej Søren.
Jeg tror ikke at du gør noget forkert. Jeg har selv en Nokia tlf og et
abonnememt hos Orange. Jeg tror at, det er deres system, som den er gal med.
Jeg havde selv samme problem. Det lykkedes at løse problemet på forskellige
måder. Jeg skal da lige sige, at det var ikke den samme hver gang.

1: Sluk telefonen og tænd den igen.
2: Ring til din tlf svarer fra din fastnet tlf.
3: Ring til din tlf svarer fra din mobil igen.

Mvh
Alexandar

-SR- det lille "bånd" i hjørnet af skærmen ikke slettet som det gjorde på
min gamle telefon. Hvad