hvor finder jeg det??
Fra : svak

Dato : 27-04-02 09:16

hej

jeg er ved at skrive hovedopgave på hd-r og har nu surfet nettet rundt efter
informationer.

det jeg mangler er:

renten på den toneangivende 10-årige statsobligation 1992-2002 SOM GRAF!

det gennemsnitlige årlige afkast på kfx-indekset de seneste 10 år SOM TAL!

jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde det. er der nogen, der kan hjælpe?

p.f.t.

svak

Fra : Alladin

Dato : 27-04-02 13:17

Prøv på børsens hjemmeside.
www.xcse.dk

gå ind under obligationer og der finder du alt også data, der kan downloades
til f.eks exel.

Fra : svak

Dato : 28-04-02 07:50

nej, har prøvet, men kan ikke finde det!

andre ideer??

svak

Alladin <ab@a.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aae525$c0r$1@news.cybercity.dk...