Replik fra hvilken film?
Fra : Tanja Olesen

Dato : 26-04-02 23:55

Hej med jer.
Er der en med en skarp hjerne der kan sige mig, hvilken film følgende replik
er fra:

"Have you ever seen the working end of a Russian made AK47 assault rifle?"

Mvh Tanja

Fra : Torben Simonsen

Dato : 27-04-02 00:27

"Tanja Olesen" <to@pc.dk> writes:

> [...]
> er fra:
>
> "Have you ever seen the working end of a Russian made AK47 assault rifle?"

A Few Good Men.

--
-- Torben.

Fra : Rhythm

Dato : 27-04-02 01:29

"Torben Simonsen" <ts@biograferne.dk> skrev i en meddelelse

> A Few Good Men.
>
> --
> -- Torben.

Der var jeg lige ved at svare: Elite soldaten, med Clint Eastwood.
Jeg husker også noget snak om AK47 maskinpistoler i den, men det var jo om
den markente lyd at den har.

Rhythm

Fra : Torben Simonsen

Dato : 27-04-02 01:51

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> writes:

> [...]
> >
> Der var jeg lige ved at svare: Elite soldaten, med Clint Eastwood.
> Jeg husker også noget snak om AK47 maskinpistoler i den, men det var jo

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke er 110% sikker på, at replikken
faktisk *er* fra "A Few Good Men", men jeg genså den på tv for nylig,
og jeg har en fornemmelse af, at replikken ovenfor siges et eller
andet sted i filmen af Colonel Jessep, da han skal beskrive hvordan
det er at rende rundt tæt på alle de slemme cubanere. Men jeg er
overhovedet ikke sikker, så hvis nogen kan be- eller afkræfte det,
så ville det da være lækkert.

I øvrigt så bliver jeg aldrig træt af at se Jack Nicholson i den
rolle. Den er som skabt for ham.

--
-- Torben.

Fra : Demon

Dato : 27-04-02 12:06

"Torben Simonsen" <ts@biograferne.dk> wrote:

> Men jeg er overhovedet ikke sikker, så hvis nogen kan be- eller afkræfte
det,
> så ville det da være lækkert.

Du har så ganske ret!!

> I øvrigt så bliver jeg aldrig træt af at se Jack Nicholson i den
> rolle. Den er som skabt for ham.

Også her har du ret, - omtalte replik kan vist kun "udtales korrekt" af Jack
N.

--
Demon