Væltet MC
Fra : Egon Østergaard

Dato : 26-04-02 23:52

Surt show.
Så var der lige en der var misundelig og væltede min cykel, mens jeg var
inde og spise på Pizza Hut i Aalborg efter paraden.
Det kostede lige nogle revner i kåben og et nyt kåbeglas.
Den holdt på en p plads ved budolfi, sammen med en hvid CX 500E.

Er der ikke noget om at man kan lime revner i kåben med tagrendelim, så hvis
der er nogle med et par fif, så vil jeg da blive meget glad for det.

--

Hilsen
Egon Østergaard

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-04-02 17:13

"Egon Østergaard" <egon.oe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> der er nogle med et par fif, så vil jeg da blive meget glad for det.

Træls.. Hader idioter der ikke kan holde snitterne for sig selv !
Det var iøvrigt en rimelig stor parade. Jeg skulle ned
og se det på Gug vej, men jeg troede det var på tilbagevejen de kørte den
vej.
Så jeg missede lige de første 200 cykler.. ØVØV !

> --
>
> Hilsen
> Egon Østergaard
> DMCN #7
> egon.oe@mail.dk
/Thomas

Fra : Bent Andersen \(priv~

Dato : 27-04-02 23:25

Surt show

Har netop selv oplevet noget tilsvarende, min cykel var væltet da jeg kom
ned på parkeringspladsen.
Knust spejl og revnet kåbe.
Jeg har mistanke til at det kan skyldes vindstød, meeeen.

Er der nogen der har oplevet noget lign. ?
Hvad er mest sandsynligt, har vinden løftet den om på siden, eller er der en
eller anden idiot der har "hjulpet" den.

Den stod på side støttefod og var væltet "modsat" støttefoden ?
Tjah, det må åbenbart blæse godt her i Kbh.

mvmch
Bent Andersen

Fra : Bent Andersen \(priv~

Dato : 28-04-02 07:18

Hej NG

Sk.... Surt

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 28-04-02 11:12

Hej Egon
Hmmmmm .................... nu ingen anden gider svare på dit spørgsmål
(sker alt for ofte på denne NG , så kan jeg fortælle dig at i en af de
tidligere TouringNyt (6/2001, side 48-49) er der en artikel vedr. reparation
af flækkede kåbedele. Hvis du ikke selv har bladet eller kan låne det fra en
bekendt, så kan jeg sende dig en indscanning til din mailadresse.

Jeg ved det!!!! Copyrights, kopibeskyttelse o.s.v. men sålænge vi nævner
kilden (TouringNyt) så tror jeg at de kan acceptere vi hjælper en "fellow"
MC´ist I øvrigt kan jeg kun anbefale alle MC´ister til at abonnere på
dette blad (kun kr. 190/år). Der er mange gode artikler som er værd at
gemme, man ved jo aldrig hvem der kan få brug for dem Jeg har gemt alle
de blade jeg har modtaget.

Kort om artiklen i 6/2001:
Reparationssæt hedder Dominion Sure Seal og kan bl.a. skaffes gennem CVP
Horsens MC Service. Pris kr. 398. Sættet består af 6 dele. En
affedtningsvæske, en aktivator, en lille tube cyano-lim, en lille rulle
glasfiber og 2 tuber der indeholder en 2-komponent lim-masse, der skal
blandes 1:1.

Men læs mere i artiklen

PS: Jeg syntes også det er pisse kedeligt, at der er folk som ikke kan lade
andre folks ejendom være i fred. Men jeg vælger at betragte det som værende
et karakterbrist i mindrebemidlede (både materielt og åndeligt) personer.

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus, Denmark

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk