samtaleanlæg
Fra : Christian Knudsen

Dato : 26-04-02 19:56

Hej NG

Min bror og jeg skal ned på det efterhånden velkendte bronzekursus fra DMC
imorgen, og kom dertil til at snakke om, at et samtale anlæg kunne være en
god ide, når man kører på hver sin mc, så man lige kan "advare" den anden
om, hvornår man skal dreje etc - det er nemlig kun mig der har en tanktaske
med kortlomme.....
Det er for sent at gå ud og købe det nu, men det er nok ikke sidste gang vi
skal på en tur sammen, derfor: Er der nogle her, der har nogle gode
erfaringer med samtaleanlæg, og har lyst til at dele dem. Min bror og jeg er
på udkig efter et, så vi kan snakke sammen - på hver sin mc - derfor er et
ledningsforbundet anlæg nok ikke liiiiiige sagen....hehe
Er der nogle, der har nogle gode forslag, og hvor kan de findes, hvad er
prisen etc. De skal selvfølgelig ikke være for store, og heller ikke veje
alt for meget og alt det der....
Alle ideer og forslag kan bruges

på forhånd tak,
Christian (og Casper)