MX på Højbjerg
Fra : Lars Henrik

Dato : 26-04-02 19:56

var på Højbjerg idag til St.Bededagsløb, vi stemmer for at der
bliver lagt sand på alle hårde mx baner i DK...........
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-04-02 22:42

"Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse
> var på Højbjerg idag til St.Bededagsløb, vi stemmer for at der
> bliver lagt sand på alle hårde mx baner i DK...........

Hæ hæ hæ.
Jeg elsker sandbaner, det giver vilt meget træning at køre på dem, og man
slår sig ikke så meget når det kikser. Men hårdbaner har nu sine gode
sider - hoppene fx.

Rittig

Fra : Charlie

Dato : 27-04-02 06:06

Ja, jeg så jer godt. Jeg stod med flag over ved det store ned kørsel lige
efter starten. I kunne jo også gøre det nemt for jer selv, men i skulle ned
i midten HVER gang. Banen er 4m bred på det sted og helt ude i venstre side
(næsten i græsset) er den så godt som jævn. Det er så da noget man bruger
træningen til at finde ud af, men crosskørere tror at de skal sætte
hastighedrekord inden løbet. I var også gode til at tulle rundt for at hygge
jer mellem jeres heat. Der kan man bruge tiden på at GÅ rundt på banen for
at finde de gode steder. Nå det var nu flot at i gennemførte, i lignede ikke
nogen i topkondition.

Charlie

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc9cb9e$0$97312$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars Henrik

Dato : 27-04-02 17:09

Charlie wrote:

> [...]

> fodhvilerne. Vi kører kun for at gennemføre, topplaceringer har vi ingen
> planer om (det passer ikke).....kondien kommer da af sig selv, ikke ??

Lars H

Fra : Charlie

Dato : 27-04-02 21:49

NEJ, den eneste kondi der kommer af sig selv er den i den grønne flaske. Der
er selvfølgelig plads til alle. Det eneste jeg har fået ud af 20 år i dansk
cross er 2 pokaler og tusindvis af gode timer. Nu kører jeg trial der er det
nemmere for en tykmave at gøre sig gældende da vi ikke er så mange.

Charlie

Lars Henrik <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CCACD2E.D2121165@team-sneglefart.dk...

Fra : Lars Henrik

Dato : 28-04-02 14:56

Lars Henrik wrote:

> var på Højbjerg idag til St.Bededagsløb, vi stemmer for at der
> bliver lagt sand på alle hårde mx baner i DK...........
> Lars H team-sneglefart.dk

er der nogle af de lokale off-roadier der kører pokalløb den 5/5 i Dall
?
Lars H

Fra : Claus Rittig

Dato : 28-04-02 20:37

> er der nogle af de lokale off-roadier der kører pokalløb den 5/5 i Dall

Ja.
Om jeg lige selv kommer, afhænger af hvor fuld jeg bliver dagen før. Jeg
skal til Galla fest.
Men der vil være nogle fra Aalborg Off-Road MC Klub.

Rittig

Fra : Lars Henrik

Dato : 29-04-02 16:54

Claus Rittig wrote:

> [...]
> skal til Galla fest.
> Men der vil være nogle fra Aalborg Off-Road MC Klub.

tak tak tak.........så har vi da en chance for en god placering hvem
gider iøvrigt at gå til gallafest hvis man har mulighed for at køre cross
dagen efter ???......jeg spørger bare........
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-04-02 18:33

> hvem
> gider iøvrigt at gå til gallafest hvis man har mulighed for at køre cross
> dagen efter ???......jeg spørger bare........

Du er ikke gift, vel?

Rittig

Fra : Lars Henrik

Dato : 29-04-02 20:37

Claus Rittig wrote:

> "Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse

> Du er ikke gift, vel?
>
> Rittig

lol........nej ikke gift, men jeg har en kæreste, som bager en yderst
velsmagende chokoladekage til os når vi er ude til løb, alle interesserede er
velkomne til en uforpligtende smagsprøve............
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-04-02 16:49

> [...]
er
> velkomne til en uforpligtende smagsprøve............

Smagsprøve?!? Af kagen eller hva?

Rittig
(Hvad man dog skal høre...)

Fra : Lars Henrik

Dato : 30-04-02 21:46

Claus Rittig wrote:

> "Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse

> er
>
> Smagsprøve?!? Af kagen eller hva?
>
> Rittig
> (Hvad man dog skal høre...)

før ørene falder af........ak ja, misforståelser og fejlfortolkninger kan man
altid finde. Kagen deler vi ikke med andre !!, så det må jo være en smagsprøve
af hva......
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-04-02 20:55

"Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse

> tak tak tak.........så har vi da en chance for en god placering

"Gamle" Ole Nielsen er med på søndag. Du ved, ham der slog jer næsten en
omgang sidste gang... (4'er i oldboys B).
Han kører CR500, så han er let at få øje på - det er ham der tager starten.

Rittig

Fra : Lars Henrik

Dato : 30-04-02 21:42

Claus Rittig wrote:

> [...]

> var det godtnok næsten en omgang, hmmm......tiden løber hurtig i godt
> selskab........det må da kunne gøres bedre næste gang

Lars H team-sneglefart.dk