Prinsesse To-ben ....
Fra : K.G.

Dato : 26-04-02 18:17

Kære Gruppedeltagere ....

Engang i 60'erne var Prinsesse To-ben en stor slager

Men hvem udgav den og var det Bent Fabricius Bjerre
som har skrevet den ....

Jeg mener den blev spillet af Rocking Ghost som også lavede
"Belinda"

Kan nogen hjælpe .... ?

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-04-02 21:21

K.G. <kg@lite.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc98b65$0$73176$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> som har skrevet den ....
>
> Jeg mener den blev spillet af Rocking Ghost som også lavede

___________________________

Hej K G

Det var Johny Reymer`s Scarlets som udgav pladen i september 1963. Det var
en stor slager på Otto Leisner`s TI VI KA LI i fjernsynet. Læs mere på dette
link:

http://tinpan.fortunecity.com/mccartney/95/dksca.htm

Fra : K.G.

Dato : 27-04-02 13:43

Hej Åge Halldorsson

1000 TAK for hjælpen ... Rigtig god weekend ....

Med venlig hilsen
Kæld Gydum
Frederikshavn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-02 14:45

K.G. <kg@lite.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cca9cc4$0$78800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Åge Halldorsson
>
> 1000 TAK for hjælpen ... Rigtig god weekend ....
>
> Med venlig hilsen
> Kæld Gydum
> Frederikshavn
_______

Tak og selv tak. Ja, så er din weekend reddet, med lidt god musik

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 27-04-02 16:04

"K.G." <kg@lite.dk> skrev i

> Engang i 60'erne var Prinsesse To-ben en stor slager
>
> Men hvem udgav den og var det Bent Fabricius Bjerre
> som har skrevet den ....

Det var Scarletts

> Jeg mener den blev spillet af Rocking Ghost som også lavede
> "Belinda"

Må jeg være fri!

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-02 04:00

Hej allesammen

Det bliver Bjørn Løndahl der får ret, det var The Scarlets der udgav den.
Hvis jeg ikke tager meget fejl i 1963, Hvis jeg ikke tager helt fejl, som B
side til singlen Bondeorglet, men mon ikke det lykkedes den at overhale A
siden. Jeg kunne finde frem til at Kaj Christensen arrangerede den, men den
nævnes som traditional, så hvem der egentligt har skrevet den ???

M.V.H.....Benny..