Andet multimedie
bentjuul 3670
Microsoft Photodraw
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-02 17:29

Jeg leder efter Microsoft Photodraw, eller et program der kan Viewe MIX
filer, er der nogen der kan hjælpe mig med det problem?

MVH
Mike

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 26-04-02 19:51

> Jeg leder efter Microsoft Photodraw, eller et program der kan Viewe MIX
> filer, er der nogen der kan hjælpe mig med det problem?

Har du mon Windows ´98 eller nyere? Så kan du nemlig tilpasse din Stifinder
til at blive en billedviewer. Gå i Vis, Tilpas denne mappe... Her vælger du
den første mulighed (Oprette eller redigere et html-dokument) og kør resten
af Guiden igennem. Nu kan du efterfølgende se et lille billedeksempel af
dine mix-filer, ikke sandt?

Mvh
Anette Linnea