Kø telefon
Fra : Jimmy

Dato : 26-04-02 15:52

Hej

Har lige talt med teledanmark om at få en kø telefon, så en stemme kan sige:
"du er nu nr. 2 i køen". Det er rimelig dyrt.

Kan man ikke lade en computer tage telefonen i stedet for?

Jeg har ISDN med 2 telefonnr.!
Min firmatelefon kører via ISDN stikket i NT bosksen
Hele mit analoge net kører via en ISDN adapter (ISDN modem) port 1. med en
ledning fra NT boksens port 2
Jeg har koblet en telefonsvarer til ISDN adapterens port 2 som knytter sig
til mit firma nr.

Håber ikke at det er alt for forvirrende?
Det jeg gerne vil er, at uanset om jeg taler i den analige eller
firmatelefonen, så skal de opkald der kommer ind, gå ind på en eller anden
form for kø der kan fortælle at de bliver betjent om et øjeblik. Når jeg
ikke arbejder er det fint nok at det bare går på telefonsvareren. Kan man
ikke gøre det uden et telefonanlæg. Jeg mener der kan jo allerede nu gå 2
linier ind/ud af huset.

Håber der er nogen der kan hjælpe?

--

Jimmy
www.timeatweb.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 16:20

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har ISDN med 2 telefonnr.!

Så er det jeg spørger dumt,, hvordan vil du overhovedet tænke dig, hvordan
folkt skulle få "du er nummer 2 i køen" hvis du kun har 2 linier?

Du skal da mindst have en ISDN 30, til sådanne formål

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 26-04-02 18:12

On Fri, 26 Apr 2002 17:20:02 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>folkt skulle få "du er nummer 2 i køen" hvis du kun har 2 linier?
>
>Du skal da mindst have en ISDN 30, til sådanne formål

Ja, eller også skal TDC lave det på centralen (men det er jo nok det
du fik tilbudt).

--

/Dan MOrtensen

Fra : Jimmy

Dato : 30-04-02 09:37

Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men jeg mente selvfølgelig også bare at den
der ringer som nr. 2 skal have en ventebesked. Min fejl!

Men problemet er det samme. :)

--

Jimmy

Fra : Sørensen

Dato : 26-04-02 20:42

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke gøre det uden et telefonanlæg. Jeg mener der kan jo allerede nu gå 2

V-data har det du skal bruge, og man kan hvist både købe og leje.
Priser fra 2600-
http://www.v-data.dk/ivr.htm#Discovoice2000SOHO

www.v-data.dk

VH.
Sørensen

Fra : Henning

Dato : 27-04-02 12:38

Hej Jimmy

Hvis du bare ønsker at få f.eks en velkomstbesked og en repeterende besked
om at der er optaget og at man står i kø, så kan du da nøjes med en lille
PABC med voicekort. Den kan dog ikke fortælle hvad nummer i køen man er, men
man kan stå i kø indtil der bliver ledigt, og man kan få en besked om at man
stå i kø.

F.eks: Velkommen til Jimmy's autoophug, vent
optaget, vent venligst.............................vi er i øjeblikket
optaget, vent

Og hvis den oveni købet skal være billig så ta' og kig på www. teledanmark.
dk under telefonanlæg. Klik på LG Electronics og på GDK 16.

Der er også mulighed for at have en anden besked på dit firmanummer når du
har lukket.

Hilsen

Henning