Andet multimedie
prob. m. photoshop 6.0 på DK til XP
Fra : @m

Dato : 26-04-02 14:51

Hej

Jeg har photoshop 6.0 som jeg har brugt på dansk med Win 95. Nu er jeg
skiftet til Win XP, men når jeg så installerer photoshop igen så installeres
den kun på engelsk.

Er der nogen som har været ude for det samme eller ligger inde med en
løsning

Fra : Madsen

Dato : 26-04-02 17:36

@m skrev:

> [...]
> så installeres den kun på engelsk.
>
> Er der nogen som har været ude for det samme eller ligger inde med

Jeg har aldrig set af en ikke-dansk Photoshop bliver dansk, medmindre
der er pillet ved nogle af Photoshops systemfiler.
Er det en dansk eller en engelsk Photoshop-version du sidder med?

Madsen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-04-02 19:09

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

> Jeg har aldrig set af en ikke-dansk Photoshop bliver dansk, medmindre
> der er pillet ved nogle af Photoshops systemfiler.
> Er det en dansk eller en engelsk Photoshop-version du sidder med?

Det ligner lidt det der skete, da jeg installerede Illustrator 10, dansk udgave
på XP, ligeledes på dansk.
Halvdelen af menuerne var på engelsk!
Det løste sig da jeg genstartede maskinen. Underligt er det dog.

--
Kurt Lund

Fra : Madsen

Dato : 26-04-02 21:44

Kurt Lund skrev:

> Det ligner lidt det der skete, da jeg installerede Illustrator 10,
> dansk udgave på XP, ligeledes på dansk.
> Halvdelen af menuerne var på engelsk!
> Det løste sig da jeg genstartede maskinen. Underligt er det dog.

Det var pokkers.
Den har jeg ikke hørt om før.

Madsen.

Fra : Finn Nissen

Dato : 26-04-02 23:05

> Det var pokkers.
> Den har jeg ikke hørt om før.

Kan rent faktisk lade sig gøre ( i hvert til fald i Win98 ) modsat.
Hvis man installerer en PS 6.0 engelsk og opdaterer til 6.01 dansk, skifter
programmet til en dansk version.

Prøv at installerer den danske update til 6.01 og se om ikke det løser sig.

Med venlig hilsen

Finn Nissen

Fra : Madsen

Dato : 27-04-02 02:12

Finn Nissen skrev:

> Kan rent faktisk lade sig gøre ( i hvert til fald i Win98 )
> modsat. Hvis man installerer en PS 6.0 engelsk og opdaterer til
> 6.01 dansk, skifter programmet til en dansk version.

Ja, den har jeg vist hørt om. Den var meget omtalt en overgang som en
mulighed for at lave en engelsk Photoshop om til en dansk version, men
det viste sig at give nogle ubehagelige bivirkninger hos nogle, så vidt
jeg husker, men er det en dansk Photoshop 6.0 som "@m" sidder med, så
ville det sikkert være en god idé at installere den danske 6.01
opdatering oveni.

Madsen.

Fra : @m

Dato : 26-04-02 20:49

Hej
Det er en DK version som bliver til en Engelsk efter jeg har installeret den
på en ny pc med xp!

Hmmmmm