kinesiologi
Fra : Jan M Rasmussen

Dato : 26-04-02 13:28

Kære venner......

Jeg har desigmet en hjemmeside for en af mine bekendte. Jeg vil gerne ha
feadback på, om designet er Ok?...desuden vil jeg hermed anbefale Vibeke
B Hedegaard, hun er ret erfaren ud i det alternative....

se siden her : http://kinesiologi.subnet.dk

Fra : Heidi

Dato : 26-04-02 14:33

Jan M Rasmussen <jamera@ofir.dk> skrev:

> Kære venner......
>
> Jeg har desigmet en hjemmeside for en af mine bekendte. Jeg vil gerne
> ha feadback på, om designet er Ok?...

Den slags er der en helt specifik gruppe til, nemlig
news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros - og hvis ellers jeg har fået
lavet linket rigtigt, så kan du bare trykke på det for at gå til
gruppen

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes