schuberth speed eller profil II ???
Fra : Kim K

Dato : 26-04-02 10:33

Hejsa er der nogen som har erfaringer med ovenstående? gode som dårlige?
hvilken en af de 2 tror I er bedst?
andre argumenter end prisen->kvalitet(som gør profilen bedst) høres gerne!

Baggrundshistorien:
Mine skiftende bagsædepassagerer kan ikke være tjent med min jhl knallert
hjelm -
tilbage fra dengang hvor ruder konge var knægt.

Jeg selv har rigtig gode erfaringer med min schuberth concept,
men pengepungen gør at jeg vælger en lidt billigere klasse denne her gang.

så var der 3 valgmuligheder fra schuberth til at starte med men
QM1 har ikke vaskbar inderhue-så den blev fravalgt på det grundlag.

størrelsesmæssigt er jeg også en del i tvivl, da jeg ikke selv skal køre med
den.
og dem som skal bruge den har næppe samme hovedform og størrelse allesammen.
så måske skal jeg bare vælge en mellem str(56/57)
mænd har jo større hoved men kvinder har mere hår at proppe i. og jeg kører
med begge køn bagpå(dog ikke samtidig :)

umiddelbart tror jeg profilen er bedst grundet lukkesystemet som fæstner den
bedre på alle de forskellige hovedstørrelse

men lad mig høre hvad I siger, noget sted i kbh som har begge hjelme
repræsenteret?
har en formodning om at aagesen har...

mvh Kim K