Goddamn, endelig...
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 25-04-02 23:41

Så oprandt dagen hvor undertegnede fik sin 2002 R1...

Hold kæft den er smuk, og den kører f#¤§½¤&.. godt.

Efter 200 km, kravler man rundt på den som om man aldrig havde bestilt
andet, total føling - godt skuldret Yamaha .

Kenneth (...som pt. har et øre-til-øre-smil, selv når han sover)

Fra : Christian Knudsen

Dato : 25-04-02 23:44

Tillykke med den Kenneth

Jeg kan kun være fuld af misundelse.....taber næsten underkæben når sådan et
bæst kører forbi.....mmmm feeeeeeeeeed maskine....
tillykke med den endnu engang

mvmch
christian

Fra : GINGE

Dato : 26-04-02 02:58

mmmm feeeeeeeeeed maskine....
> tillykke med den endnu engang
>
> mvmch
> christian

Er der nogen der har et link?
Per

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 26-04-02 10:29

> Er der nogen der har et link?
> Per

Ok, jeg har lige snappet et billede i dag (fredag).

...så her er det lækre dyr (..or R1'eren er også med

http://www.bakken.dk/arkivbilleder/mc.jpg

/kenneth

Fra : Kim K

Dato : 26-04-02 12:36

> Ok, jeg har lige snappet et billede i dag (fredag).
>
> ..så her er det lækre dyr (..or R1'eren er også med
>
> http://www.bakken.dk/arkivbilleder/mc.jpg

ok så fik vi vist bevis for det øre til øre smil....stort tillykke herfra

mvh Kim K
som slet ikke er misundelig bare fordi han har en 16år gammel mc som kører
som en tunet trillebør

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 26-04-02 19:26

Det er bare typisk at man venter 2 mdr. i bragende solskin....man får
den...og så styrter det ned

/Kenneth (..som herved bliver æresmedlem i 'Danske Brokkerøve')

Fra : Pierre Roland

Dato : 27-04-02 10:36

> Det er bare typisk at man venter 2 mdr. i bragende solskin....man får
> den...og så styrter det ned
>

> /Kenneth (..som herved bliver æresmedlem i 'Danske Brokkerøve')

Det kan jeg kun give dig meget ret i da jeg også vændtede MEGET lang tid på
de sidste dele til min mc. Da det så endelig kom og jeg kunne komme ud at
køre så pissede det ned.

Jeg føler med dig

MVH
Pierre Roland

Fra : Per Emborg

Dato : 26-04-02 00:18

Først tillykke med den
Min kamarat fik også sin idag i grå og hold da kæft den er flot og den
baglygte er bare ren porno.
Og den test der er i TN mon han får provision af salget fordi der får den
godt nok ros
Bille MC i Skanderborg har stadig en i blå skal - skal ikke ???
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 26-04-02 12:34

Bonus!

Mange gange tillykke.. og husk at vende gummisiden nedad heletiden....

/Kristoffer

Fra : Henrik

Dato : 26-04-02 21:53

Hej Kenneth!

Jeg hader dig... kort og godt (jalousi er en grim ting). Gid det var mig.

Tillykke med verdens fedeste maskine.

Mvh.

Henrik
SV650S

Fra : Kenneth S

Dato : 27-04-02 09:50

Tak for responsen.

Regnvejr eller ej, jeg må ud at køre

/Kenneth

Fra : peterl

Dato : 29-04-02 16:11

Tillykke-tillykke!

Jeg har lige fået min Fireblade 2002 sidste fredag, så jeg ved præcis
hvordan du har det

-PeterL

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 29-04-02 17:06

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message
> Tillykke-tillykke!
>
> Jeg har lige fået min Fireblade 2002 sidste fredag, så jeg ved præcis
> hvordan du har det
>
> -PeterL

Livet er nu herligt en gang i mellem, ikke også )

/Kenneth (..som lige nu afprøver nedlægningsvinkler når det er tørvejr

Fra : peterl

Dato : 30-04-02 09:51

Jo, det er pragtfuldt når det er tørvejr, som du selv siger. Jeg har på
fornemmelsen at vi leger præcis det samme når vi er ude at lege...

-PeterL (Som har forøget sine kurvehastigheder med næsten 50%, og det skal
nok blive til mere når uhyret er tæmmet)

Fra : Poul Dam

Dato : 01-05-02 20:26

"peterl" <pvl@ioi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> -PeterL (Som har forøget sine kurvehastigheder med næsten 50%, og det skal
> nok blive til mere når uhyret er tæmmet)

Så skulle I tage med til Sverige og prøve på en bane, jeg kørte første gang
på bane med min da den havde kørt 2000km. Så lærer man hvor meget cyklen kan
lægges ned.
PD CBR1100 der skal kører på Knutstorp d.7-8 juni.
ps tillykke begge 2 med de dejlige cykler.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-05-02 21:44

> [...]
> lægges ned.
> PD CBR1100 der skal kører på Knutstorp d.7-8 juni.
> ps tillykke begge 2 med de dejlige cykler.

Tak for tillykken.

...og ja, det gad jeg faktisk meget godt.

Mestersvingerkurset er overtegnet for i år, så der er jeg på
venteliste/backup.

/kenneth

Fra : Poul Dam

Dato : 02-05-02 06:00

> [...]
> >
> Tak for tillykken.
>
> ..og ja, det gad jeg faktisk meget godt.
>
> Mestersvingerkurset er overtegnet for i år, så der er jeg på

PD

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 02-05-02 16:20

"Poul Dam" <pouldam@adslhome.dk> wrote in message

> "Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse

> PD

Sport MC?

/kenneth

Fra : Inger Drewes

Dato : 02-05-02 17:28

> Sport MC?

http://www.sports-mc.dk/

vh

Niels

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 02-05-02 20:00

Ok, så har jeg tilmeldt mig Ring Knutstorp 8. Juni. (..men jeg tror nu også,
den er overtegnet, men jeg krydser fingre)

/Kennethj

Fra : peterl

Dato : 02-05-02 09:42

Tak!

Jeg var hurtigt ude og skal til mestersvinger i august.
Can't wait...
Og inden da er der lige et bronzekursus i juni til at varme op på.

Men der er nu heller ikke noget som en tur på de danske landeveje når solen
skinner, eller en tur op og ned ad strandvejen hvor man hurtigt lærer at
køre med en hånd. *vinke-vinke*