Suk.. snekkedrev ;o(
Fra : Morten Juel

Dato : 25-04-02 22:19

Hejsa NG

Ja så kom dagen hvor gaffelbenene, med nye pakdåser, skulle på GPZ'en.. og
så forhjulet på.. trille rundt med det.. hmm speedometeret bevægede sig
ikke.. underligt.. nå men af med hjulet igen, og så teste drevet, hmm det
kunne godt "bakke" men forlængs ville det sq ikke det klikkede bare, så jeg
splittede det af, og ØV det er fuldstændigt slidt op.. skal man virkeligt ha
et nyt originalt.. jeg frygter sq for prisen... synes ikke at kunne finde
noget i MC-nøglen eller hos louis ;o(( suk..

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : KAWA

Dato : 26-04-02 07:55

Hej Morten,

Prøv www.z-klasmo.de De har en del stumper til ældre kawasaki´er, både nyt
som brugt, de sender pr. post.

Dannie
Tidligere Z650b nu GPX600r

Fra : Pwh

Dato : 26-04-02 08:06

Du kan da nemt undværer speedometer
indtil du falder over et billigt tilbud.
Monter evnt. en cykelcomputer i mellemtiden.

P.S
Har du fået solgt XS'eren ??.

Mvh Jens

Fra : Morten Juel

Dato : 26-04-02 09:40

Du kan da nemt undværer speedometer
> indtil du falder over et billigt tilbud.

Haha er det noget du vil snakke med synsmanden om for mig ?? )

hehe gad vide om den går til syn !!

> P.S
> Har du fået solgt XS'eren ??.
Yessir !!

Fra : Skyrider #1

Dato : 26-04-02 09:46

On Fri, 26 Apr 2002 10:40:04 +0200, "Morten Juel"
<mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Du kan da nemt undværer speedometer
>
>Haha er det noget du vil snakke med synsmanden om for mig ?? )
Tro nu ikke de køre på den ved syn så det går nok
>hehe gad vide om den går til syn !!
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' No parts to day

Fra : Pwh

Dato : 26-04-02 18:12

Jeg er da ikke sikker på at det er et krav at speedometeret virker.
Så længe du overholder hastighedsgrænsen må det vel værer ok.
Men personligt ville jeg ikke værer bange for at tage chancen.
Jeg tvivler på at de vil kræve omstilling for den lille detalje.
Du kan altid fortælle en røverhistorie om et knækket kabel
der stadig er i restordre.
De 4 gange hvor jeg har synet mc'er har de prøvekørt dem.
Så det vil jeg tro er fast procedyre.

PS
Tilykke med salget af XS'eren.

Mvh Jens

Fra : Troels Sørensen

Dato : 26-04-02 09:44

> hehe gad vide om den går til syn !!

hmm det burde vel ikke være et problem.. kravet er vel at der er en form for
hastighedsvisning, om det så er skulle være på omdrejningstælleren hvor der
er markeret en hastighed i de forskellige gear går det vel også

MVH Troels

PS held og lykke