har du penge nok
Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 20:16

der sidder et stykke kontaktgummi mellem printpladen og displayet, så
hvorfor spilde en 300-400 kroner på et nyt display når du kan slippe med en
20'er????
kontaktstykket har flere navne, f. eks. conductive rubber, domefolie eller
elaston
MVH Birkoff

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-04-02 07:45

"Janus Olsen" <basicelectr@basicelectronics.dk> wrote in message
> [...]
> 20'er????
> kontaktstykket har flere navne, f. eks. conductive rubber, domefolie eller

Øh ja hvis det nu var det der altid var problemet.. eller er der en anden
mening?

Fra : Janus Olsen

Dato : 27-04-02 17:28

Det er det i 90 procent af tilfældende, så det tror jeg, hvis fejlen er at
displayet forsvinder i en 8210 er det løsningen.
MVH. Birkoff