øøh hvad med siemens???
Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 20:10

Prøv at finde en anden fabrikant der sender datakabel med telefonen, og
smider deres softwareopgraderinger på nettet så man selv kan lægge det ind,
og bortset fra bluetooth hvilket t65 heller ikke har, er siemens med helt
fremme, jeg sidder f.eks. lige nu på nettet via en siemens med 115,2 kbit/s,
og jeg vil lige sige at hvis man kan lide ericsson er det i orden. Men at
vælge en nokia er for dumt, medmindre man har et par stykker at skifte
imellem når de er til rep.
MVH. Birkoff

Fra : Fischer

Dato : 25-04-02 20:20

.... jeg sidder f.eks. lige nu på nettet via en siemens med 115,2 kbit/s

Med garanti IKKE !

*Fischer

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 20:28

okay så 57,6, men det er sgu stadig hurtigt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-04-02 21:01

"Janus Olsen" <basicelectr@basicelectronics.dk> wrote in message
> okay så 57,6, men det er sgu stadig hurtigt

Men dine pingtider er elendige

Prøv endang med http://www.dslreports.com/tweak

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-04-02 20:54

> [...]
> og bortset fra bluetooth hvilket t65 heller ikke har, er siemens med helt
> fremme, jeg sidder f.eks. lige nu på nettet via en siemens med 115,2

Det er serialport hastigheden der er på 115,2

TDC kører neppe de hastigheder på GPRS....

Prøv at skue lidt ned for dit RWIN på computeren,,, du har heftige
pingtider:

Tracing route to 62.242.157.104 over a maximum of 30 hops

1 23 ms 19 ms 19 ms albnxx2.ip.tele.dk [195.249.9.212]
2 19 ms 29 ms 19 ms ge5-0-3.1000M.albnxg1.ip.tele.dk
[195.249.1.62]

3 29 ms 19 ms 29 ms pos7-0.2488M.arcnxg1.ip.tele.dk
[195.249.6.126]

4 29 ms 29 ms 18 ms pos3-0-0.155M.sltnxt2.ip.tele.dk
[195.249.12.246
]
5 19 ms 27 ms 25 ms 195.215.66.6
6 19 ms 19 ms 26 ms 195.41.220.65
7 1131 ms 958 ms 888 ms 62.242.157.104

Trace complete.

Fra : [8800]Me

Dato : 26-04-02 21:26

Janus Olsen skrev

> og jeg vil lige sige at hvis man kan lide ericsson er det i orden. Men at
> vælge en nokia er for dumt, medmindre man har et par stykker at skifte
> imellem når de er til rep.

Jeg er lige gået over til ericsson fra nokia. Det kan da godt være de
Ericsson ikke er så hurtig i menuen, men man får mere telefon for pengene.
Nokia sælger sku' kun på deres "POP-Image". Hvis man skal have en god
telefon (som langt fra er feljfri) skal man op over 3000,-. Til sommer
regner jeg med at gå over til siemens, de er sku' med fremme JEP...

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail