Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med Epson papir på HP-printer
Fra : slet V5MJX

Dato : 25-04-02 19:12

Når jeg benytter Epson fotopapir i min Hp PhotoSmart 1000 printer,
kommer der lige som et gråligt skær over billederne; ligesom der
ligger en slags svagt grå film henover billedet. Er der nogen, som
har et godt råd?

http://www.digital-fotografering.dk

Fra : Kristian Amby

Dato : 25-04-02 19:27

Du skal nok lade være med at bruge Epson papjr. Til forskel fra alle
andre inkjet-printere, bruger Epson kold blæk. Det giver en længere
tørretid, og derfor er deres eget papir tilsat en form for
tørremiddel. Jeg kunne da forestille mig det er det, der giver et gråt
skær.

Mvh
Kristian Amby